14. فروردين 1396 - 12:39   |   کد مطلب: 16062
مسوول برگزاری مراسم اعتکاف در همدان خبر داد
آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در همدان از 16 فروردین ماه
برگزاری مراسم شب وفات حضرت زینب(س)، محافل قرآن، مراسم با شهدا، تفسیر نماز، زلال قرآن، حلقه‌های معرفتی، سبک زندگی اسلامی و خانواده، بصیرت‌افزایی و...از جمله مهم ترین برنامه‌های اعتکاف امسال خواهد بود.
مراسم معنوی اعتکاف,اعتکاف در همدان,مهدی صلواتیان,ماه رجب,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در همدان از 16 فروردین ماه

 

مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : مهدی صلواتیان امروز اظهار کرد: معتکفان به مدت سه روز از 16 تا 18 فروردین ماه می‌توانند برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف به مساجد جامع هر شهرستان، روستا و بخش مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه زمان ثبت نام صبح‌ها از ساعت 10:30 تا 12:30 و عصرها از 17:30 تا 19:30 خواهد بود، افزود: بیش از130 مسجد متولی برگزاری مراسم اعتکاف خواهد بود.

مسوول برگزاری اعتکاف در همدان از ورود معتکفان از 21 فروردین‌ماه به مساجد خبر داد و گفت: سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در این مراسم شرکت کردند.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف امسال با استقبال بیشتری روبرو خواهد شد، تصریح کرد: شرکت در اعتکاف یک فرصت منحصر به‌فرد برای همه و به خصوص جوانان است.

صلواتیان از برگزاری برنامه‌های متنوع در مراسم اعتکاف ماه رجب خبر داد و افزود: برگزاری مراسم شب وفات حضرت زینب(س)، محافل قرآن، مراسم با شهدا، تفسیر نماز، زلال قرآن، حلقه‌های معرفتی، سبک زندگی اسلامی و خانواده، بصیرت‌افزایی و...از جمله مهم ترین برنامه‌های اعتکاف امسال خواهد بود.

وی با بیان اینکه از همه آحاد مردم و به خصوص جوانان برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت می‌کنیم، ادامه داد: باید از فرصت‌های به دست آمده استفاده کرد که اعتکاف یکی از مهمترین فرصت ها برای نزدیک کردن دل‌ها به خداوند متعال است.

مسوول برگزاری اعتکاف در همدان از آغاز ثبت نام از 16 فروردین ماه خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم به موقع برای ثبت نام وارد عمل شوند.

انتهای پیام/ص

مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکافمراسم معنوی اعتکافمراسم معنوی اعتکاف مراسم معنوی اعتکاف ماه رجب ماه رجب ماه رجب ماه رجب ماه رجب ماه رجب ماه رجب ماه رجب اعتکاف در همدان اعتکاف در همدان اعتکاف در همدان اعتکاف در همدان اعتکاف در همدان اعتکاف در همدان اعتکاف در همدان

دیدگاه شما

آخرین اخبار