27. اسفند 1395 - 21:27   |   کد مطلب: 15857
معاون فرهنگی شهردار همدان از اجرای طرح "سفره‌ام را برای تو پهن می‌کنم" در پیاده‌راه بوعلی همدان خبر داد و گفت: جشن کودکان در ایام نوروز در مجتمع عین القضات همدانی برگزار می‌شود.
پیاده راه بوعلی,طرح سفره ام را برای تو پهن می کنم,مجتمع عین القضات همدانی,shabnamha,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

طرح "سفره‌ام را برای تو پهن می‌کنم" در پیاده‌راه بوعلی همدان اجرا می‌شود

 

طرح سفره ام را برای تو پهن می کنم طرح سفره ام را برای تو پهن می کنم طرح سفره ام را برای تو پهن می کنم طرح سفره ام را برای تو پهن می کنم طرح سفره ام را برای تو پهن می کنم طرح سفره ام را برای تو پهن می کنمطرح سفره ام را برای تو پهن می کنمطرح سفره ام را برای تو پهن می کنمطرح سفره ام را برای تو پهن می کنم طرح سفره ام را برای تو پهن می کنم

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : محمد قدیمی ظهر امروز در حاشیه آئین افتتاح ستاد اسکان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام نوروز برنامه‌ریزی‌هایی از سوی معاونت اجتماعی، فرهنگی و گردشگری به عنوان جانشین ستاد اسکان و رفاه نوروزی انجام شده است.

 

وی عنوان کرد: جشن کودکان در ایام نوروز هر روز از ساعت 17 تا 19 در محل مجموعه فرهنگی- هنری عین‌القضات همدانی برگزار می‌شود.

قدیمی با اشاره به برگزاری مراسم جشن به صورت روزانه در ایام نوروز در محل آرامگاه باباطاهر گفت: در پیاده‌راه بوعلی از ساعت 11 تا 13 برنامه جشن برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی ـ فرهنگی شهردار همدان از اجرای طرح "سفره‌ام را برای تو پهن می‌کنم" در پیاده‌راه بوعلی خبر داد و افزود: در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی این طرح هر روز اجرا می‌شود.

قدیمی بیان کرد: در این طرح گسترده‌ترین سفره هفت سین با پهن کردن سفره‌های هفت سین شهروندان در پیاده‌راه اجرا می‌شود و علاقمندان و افرادی که نمی‌توانند در کنار خانواده‌های خود باشند در کنار این سفره‌ها سال نو را آغاز می‌کنند.

وی اظهار داشت: در ستاد اسکان شهرداری همدان نمایندگان دستگاه‌های مختلف همه روزه حضور دارند نمایندگان اداره کل ورزش و جوانان، منازل استیجاری و خانه‌مسافرها، جامعه هتل‌داران، میراث فرهنگی و شهرداری در ستاد اسکان مستقر هستند.

قدیمی با بیان  اینکه مسافران با هدایت دستگاه‌های مستقر در ستاد اسکان به محل‌ها هدایت می‌شوند، عنوان کرد: علاوه بر ستاد اسکان در مجتمع عین‌القضات دو ستاد اسکان آموزش و پرورش نواحی یک و 2 به فرهنگیان و سایر هموطنان خدمات اقامتی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/ص

طرح سفره ام را برای تو پهن می کنم طرح سفره ام را برای تو پهن می کنم طرح سفره ام را برای تو پهن می کنمطرح سفره ام را برای تو پهن می کنمطرح سفره ام را برای تو پهن می کنمطرح سفره ام را برای تو پهن می کنم طرح سفره ام را برای تو پهن می کنم طرح سفره ام را برای تو پهن می کنم پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی پیاده راه بوعلی

دیدگاه شما

آخرین اخبار