24. اسفند 1395 - 19:45   |   کد مطلب: 15813
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان افتتاح شد
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولان استانی مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان افتتاح شد.
همایش بین المللی و قرآنی,همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان افتتاح شد

 

همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان : عصر امروز مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی همدان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌ بهره‌برداری رسید.

صالحی امیری در این مراسم ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران احداث این پروژه اظهار داشت: این مرکز، مجموعه بزرگی برای برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های ملی و بین‌المللی است که باید از تمامی کسانیکه در ساخت و راه‌اندازی آن تلاش کرده‌اند قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه این مرکز در غرب کشور نمونه است و دنبال این هستیم تا از این مجموعه برای برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی و ملی استفاده شود، گفت: در وزارت فرهنگ و ارشاد برای تحولات منطقه غرب کشور تلاش می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم پروژه تالار بزرگ قرآن مجموعه‌ای فرهنگی است که در 14 هزار متربع زیربنا و در 3 طبقه با  8 سالن برای جلسات و کنفرانسها، 211 کلاس و سالن های آمفی تئاتر، نمازخانه، کتابخانه، قرائت خانه و سالن قرآنی و غذاخوری احداث شده است.

انتهای پیام/ص

همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی همایش بین المللی و قرآنی

دیدگاه شما

آخرین اخبار