23. اسفند 1395 - 8:26   |   کد مطلب: 15784
کتاب «جسم زن، خرد زن» نوشته کریستین نورتراپ با ترجمه سرمه رسولی راهی بازار شد.
کتاب جسم زن،خرد زن,آشتی با جسم خود,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

کتاب «جسم زن، خرد زن» روانه بازار شد

 

کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن

به گزارش شبنم همدان به نقل از ایسنا : مترجم این کتاب گفت: متاسفانه خانم‌ها راجع به جسم خود اطلاع چندانی ندارند چه رسد به روح و روان خود. اگرچه همه انسان‌ها دارای نقاط ضعف و قدرت به صورت توامان هستند اما اغلب زنان در کشورهایی با الگوی مردسالانه موضوع قدرت را در حیطه مردان خلاصه و فهم می‌کنند و نمی‌دانند قدرتشان چیست و چگونه می‌توانند از آن استفاده کنند.

این مترجم در حال حاضر مشغول ترجمه کتابی از برن براون است که به موضوع اعتیاد به کامل و بی‌نقص بودن می‌پردازد.

زهرا برقانی مدیر انتشارات  چرخ فلک هم که کتاب «جسم زن، خرد زن» را راهی بازار کرده درباره این کتاب گفت: انتشار این کتاب با فراز و فرودهای زیادی روبه‌رو بود. ارشاد با انتشار آن موافق نمی‌کرد  و من در  پی چهار بار اعتراض نسبت به این موضع‌ توانستم آن را به صورت مشروط راهی بازار کنم.  برخی ایرادهای واردشده به کتاب منطقی نبود و ما به شدت در مقابل آن‌ها ایستادیم اما برخی از موارد مطروحه قابل اصلاح بود از جمله استفاده از برخی از کلیدواژه‌های نامرسوم  با  شرایط فرهنگی جامعه ما که نسبت به تغییر آن‌ها اقدام شد. تا این‌که توانستیم مجوز این کتاب را پس از یک سال کشمکش دریافت و آن را راهی بازار کنیم.

در نوشته پشت جلد این کتاب آمده است:

«یک شاهکار برای هر زنی که به بدن،  ذهن و روحش اهمیت می‌دهد. کارولین میس

من کتاب «جسم زن، خرد زن» را به تمام زنان و همچنین مردانی پیشنهاد می‌کنم که می‌خواهند زن را در زندگی بفهمند و او را تغذیه کنند. دیپاک چوپرا

جسم خود را چقدر می‌شناسید؟

چقدر به احساسات خود واقف‌اید؟

 چقدر به جسم و روحتان عشق ورزیده‌ و به آن‌ها متعهدید؟

 دکتر نورتراپ جراح و متخصص زنان در آمریکا در این کتاب‌ ما را با بدن خود آشنا می‌کند و به ما می‌آموزد که با جسم خود آشتی کنیم و به آن عشق بورزیم.

در این اثر، یاد می‌گیریم که چگونه ذهن ما مانند نواری ضبط‌شده از دیده‌ها و شنیده‌ها و تجارب‌ قبل از تولد است که همواره به صورت باور بر جسم و روح ما تاثیر می‌گذارد و انواع بیماری‌ها را در بدن به وجود می‌آورد. دکتر نورتراپ  همچنین با ذکر مثال‌هایی متعدد از بیمارانش به ما می‌آموزد که شفای واقعی با آزادساختن و رهاکردن این عواطف و احساست انباشته‌شده در ما ایجاد می‌شود.

مترجم این کتاب ده‌فصلی در مقدمه آن آورده است: «دندان‌پزشکی هستم که شغلم مترجمی نیست، ولی هدفم از ترجمه این کتاب، خدمت به زنان سرزمینم است. زنانی که قرار است نسلی در دامن آن‌ها پرورش یابد...»

انتهای پیام/ص

کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن کتاب جسم زن، خرد زن آشتی با جسم خود آشتی با جسم خود آشتی با جسم خود آشتی با جسم خود آشتی با جسم خود آشتی با جسم خود آشتی با جسم خود آشتی با جسم خود آشتی با جسم خود آشتی با جسم خود آشتی با جسم خود آشتی با جسم خود

دیدگاه شما

آخرین اخبار