4. اسفند 1395 - 11:57   |   کد مطلب: 15489
فال نیمه اول اسفند مجله موفقیت;
فال نیمه اول اسفند خود را بخوانید
فال نیمه اول اسفندماه مجله موفقیت
فال مجله موفقیت,فال نیمه اول اسفند,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

فال نیمه اول ماه اسفند خود را اینجا بخوانید

 

فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از پورتال رنگی :

فال متولدین فروردین

صبا ز زلف تو با هر گلی حدیثی راند *** رقیب کی ره غماز داد در حرمت
 به یک مهمانی دعوتت می کنند. خوب است که آن را قبول کنی. همیشه به دنبال حق و حقیقت هستی و این از خصوصیات اخلاقی پسندیده ی توست. اعتماد به نفس داشته باش و خودت را باور کن. برای شراکت و صحبت درباره ایده هایت با دیگران اصلا عجله نکن. با فکر عمل کن و اجازه بده امور سیر طبیعی خودشان را داشته باشند. با این کار سوءتفاهم های کمتری رخ می دهد. اگر با دیگران صحبت کنی می بینی که همه در زندگی شان مشکل دارند. برای حل مشکلات نیاز به صبر و حوصله داری تا بتوانی روی آنها تمرکز کرده و راه حل درست را پیدا کنی. زیاده روی در هر کاری خوب نیست. شوخی زیاد باعث می شود دیگران حتی حرفهای جدی ات را هم شوخی و بی اهمیت برداشت کنند. هر انسانی برای خود عقیده ای دارد. تو نباید عقایدت را به دیگران تحمیل کنی. آنها هم حق دارند آنطور که می خواهند فکر کنند. افراد زرنگی اطرافت هستند که می خواهند از شرایط تو به نفع خودشان استفاده کنند. حواست جمع آنها باشد.

فال متولدین اردیبهشت

چه ناله ها که رسید از دلم به خرگه ماه *** چو یاد عارض آن ماه خرگهی آورد
 به تازگی حساسیتت روی فردی که برایت عزیز و مهم است بیشتر شده و این موضوع باعث شده هم خودت و هم او را اذیت و ناراحت کنی. به خداوند توکل کن تا بتوانی از این نگرانی ها نجات پیدا کنی. در هر کاری تعادل داشته باش و فشار زیادی به خودت وارد نکن. افکار منفی و پریشان را از خودت دور کن و تلاش کن راهی بیابی که به آرامش برسی. فردی هست که از تو دور شده است. به زودی از او خبری می شنوی که مشکلاتش حل شده و همین موضوع باعث خوشحالی تو می شود. به فکر نیازهای اطرافیانت باش و سعی کن تا جایی که برایت امکان دارد آنها را برآورده کرده و نگذاری کسی از تو دلخور باشد. به والدینت احترام بگذار و قدر محبت هایشان را بدان. اگر در حال تحصیل هستی بیش از گذشته تلاش کن تا از رقبایت عقب نمانی. برای انجام کارهایت حتما برنامه ریزی کن. با این کار موفقیتت را تضمین می کنی.

فال متولدین خرداد

صالح و طالح متاع خویش نمودند *** تا چه قبول افتد و چه در نظر آید
 کبر و غرور را از خود دور کن. خوب است برای آشتی کردن پیش قدم شوی و کدورت ها را از میان ببری. با این کار آرامش خودت بیشتر می شود. لذت عفو و گذشت از هر چیز دیگری بیشتر است. صبر و حوصله ات را بیشتر کن تا مسائل و مشکلاتت برطرف شوند. اگر مدت زیادی است از به مهمانی نرفته ای آخر هفته فرصت خوبی است تا به دیدار دوستان و اقوام بروی و لحظات شادی را با آنها بگذرانی. به سوی خدا برو و به فکر تزکیه نفس و تعالی روحت باش. برای رسیدن به خواسته هایت لازم است گاهی اوقات ریسک کنی. البته مشورت با افراد با تجربه را فراموش نکن. تا اوایل سال دیگر شانس به تو روی آورده و اگر تلاش و کوشش کنی می توانی به خواسته هایت دست پیدا کنی. سالی که پیش رو داری سال بسیار خوبی برای عملی کردن ایده های جدید می باشد. افراد زیادی هستند که می توانند برای رسیدن به آرزوهایت به تو کمک کنند. می توانی از آنها کمک بگیری. برای رسیدن به خواسته ات لازم است جسور باشی و نظراتت را با شجاعت بیان کنی. خودت را دست کم نگیر. برای خرید بیرون برو. با این کار روحیه ات بالاتر می رود.

فال متولدین تیر

ای باد نسیم یار داری *** زان نفحه مشک بار داری
 همیشه کارهایت را اولویت بندی کرده و برای انجام دادن به موقع آنها حتما برنامه ریزی داشته باش. مشکلات خصوصی و کاری ات را از هم جدا کرده و برای هرکدام از آنها جداگانه راه حلی پیدا کن. کارهایت را نیمه تمام رها کن. برای موفق شدن لازم است اهدافت را عملی کنی. با نگه داشتن آنها در ذهنت هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد. رابطه عاطفی ات را بهبود ببخش و دست از قهر کردن بردار. کسی را دست کم نگرفته و سرزنش نکن چراکه همه انسانها عیب و نقص هایی دارند. کافیست آنها را شناخته و در جهت رفع آنها تلاش کنند. کارهایت را خالص کرده و برای خدا انجامشان بده نه برای رضای نفست. هر عملی عکس العملی دارد. هرچقدر که احترام دیگران را نگه داری آنها هم به تو احترام بیشتری می گذارند. تلاش کن با انرژی مثبت روی دیگران تاثیر خوبی بگذاری. دوستانت را از میان افراد دانا و باتجربه انتخاب کن. اگر برای یکی از نزدیکانت مشکلی پیش آمده به کمک او بشتاب.

فال متولدین مرداد

ای گل تو کجا و روی زیبایش *** او مشک و تو بار خار داری
 دیگر به گذشته فکر نکن. به فکر حال و آینده باش. آرزوهایت را بنویس و آنها را همیشه مرور کن تا فراموششان نکنی و بتوانی برای رسیدن به آنها تلاش کنی. البته فراموش نکن که نباید زیادی هم رویایی فکر کنی. تعادل را در همه کارهایت رعایت کن. در بهار سال آینده بسیاری از مشکلاتت حل خواهند شد و به خواسته هایت می رسی. اجازه نده هیچ چیزی مانعی بر سر راه خوشبخت شدنت باشد. اگر احساس خستگی می کنی کمی از کارهای روزمره فاصله بگیر و استراحت کن. ایمانت را نسبت به خداوند بیشتر کرده و با او راز و نیاز کن. می توانی به اماکن زیارتی رفته و آرامش از دست رفته ات را به دست آوری. سفر با کسانی که دوستشان داری هم روحیه ات را عوض خواهد کرد. زیادی احساسی رفتار نکن. به جای آن از عقل و منطقت کمک بگیر تا پشیمان نشوی. برای رسیدن به اهدافت قدم به قدم پیش رفته و برنامه هایت را انجام بده. در کارهایت عجله نکن چراکه در میانه راه خسته و دلسرد می شوی و کارت ناتمام باقی می ماند.

فال متولدین شهریور

روزی برسی به وصل حافظ *** گر طاقت انتظار داری
 نگارنی هایت را کنار بگذار چراکه سال نو، برای تو و خانواده ات سال خوبی بوده و مشکلاتتان به اتمام می رسد. سال جدید سال مبارکی برایت خواهد بود. با هر دستی بدهی با همان دست پس خواهی گرفت پس به فکر کمک به نیازمندان بوده صدقه زیاد بده. در امور خیریه شرکت کن و دل مستمندان را شاد کن. به خاطر ذهن خلاقی که خدا به تو داده او را شکر کرده و از آن استفاده کن. انسانی دلسوز و مهربان هستی ولی گاهی اوقات دچار سوءظن می شوی. بهتر است این سوءظن و بددلی ها را از خود دور کنی. صبور باش و طرف حق را بگیر. در هر جمعی نمی توان هر سخنی را به زبان آورد. بنابراین سنجیده و با فکر سخن بگو چرا که حرفهای تو نشانگر شخصیت توست. زندگی را جدی بگیر و دست از سهل انگاری بردار. جلوی خرج های اضافی را بگیر و پس انداز کن تا بتوانی برای رسیدن به خواسته هایت از آن استفاده کنی. بیشتر به فکر موفقیت باش و از شرایط به بهترین نحو استفاده کن.

فال متولدین مهر

دلی که غیب نمای است و جام جم دارد *** ز خاتمی که دمی گم شود، چه غم دارد
 خداوند بیش از آنچه که فکر کنی به تو نزدیک است. عبادت باعث می شود به کمال انسانیت برسی. پس آن را کوچک نشمار. قدر زندگی خوبی را که داری بدان و وسواس زیادی به خرج نده. خودت و توانایی هایی را که داری خوب بشناس. نقاط ضعف و قوتت را مورد بررسی قرار داده و موقع انجام کارها با آگاهی کامل وارد عمل شو. در انجام کارها شک و تردید نداشته باش. حالا که به پایان سال نزدیک می شوی موقع دور ریختن وسایل اضافی و خلوت کردن خانه است. با این کار آرامش بیشتری خواهی داشت. روزانه حتی اگر شده برای یک صفحه مطالعه حتما وقت بگذار. تا می توانی مثبت فکر کن. با این کار زندگی خیلی راحتتر برایت می گذرد. از افراد منفی که باعث دلسردی تو می شوند فاصله بگیر حتی اگر این افراد در خانه و یا محیط کارت هستند. از حقت دفاع کرده و برای آن ایستادگی کن. برای موفق شدن لازم است استوار باشی و فرصت ها را غنیمت بشمری. اگر سریع دست به کار نشوی امکان دارد فرصت های خوب را از دست بدهی.

فال متولدین آبان

مطرب چو پرده سازد، شاید اگر بخواند *** از طرز شعر حافظ در بزم شاهزاده
 مدتی است که افکار زیاد و مشغله هایی که داری باعث شده از اموری که برایت مهم است عقب مانده و احساس کنی وظایفت را به خوبی انجام نداده ای. نگران این موضوع نباش چراکه به زودی همه مشکلات حل شده و زندگی به روال عادی بازخواهد گشت و در آرامش خواهی بود. خوب است زمانی را برای رسیدگی کردن به کارهای شخصی ات اختصاص بدهی. اگر مشکل عاطفی ای برایت به وجود آمده شک و تردید را کنار گذاشته و بدون عصبانیت و تعصب درباره آن با شفافیت صحبت کن. موقعی که فشار کار یا مشکلات زندگی ات زیاد می شود اجازه نده بی حوصله شده و سطح انرژی ات بیاید پایین. خوب است کمی تفریح کنی تا بتوانی با روحیه بیشتر ادامه دهی. ورزش را حتما در برنامه روزانه ات قرار بده. تعطیلات پایان هفته را نیز با کسانی که دوست داری بگذران تا از این حس و حال و کسالت بیرون بیایی. حالا که در ایام پایان سال به سر می بریم زمان مناسبی برای شاد کردن هموطنانت است. مطمئن باش خوبی هایت جای دوری نمی رود و آثارش به خودت بازمیگردد.

فال متولدین آذر

وصال دوستان روزی ما نیست *** به خوان حافظ غزل های فراقی
 افراد خوش قلب در زندگی زیاد سردرگم مسائل و مشکلات نمی مانند و کارهای خوبی که همیشه انجام داده اند به کمکشان آمده و می بینند بسیار زود دستی از آسمانها یاریشان می کند. بنابراین همیشه امیدوار باشید. در سال جدیدی که پیش رو داریم شرایط مناسبی برای کسانی که می خواهند ازدواج کنند پیش می آید. اجازه نده حرف های بیهوده کسانی که به تو بخل می ورزند روی زندگی ات تاثیر بگذارد. کارهایی را که به آنها علاقمند هستی و می دانی صحیح است انجام بده. هدیه دادن به کسانی که دوستشان داری را فراموش نکن حتی شده با هدیه ای کوچک و شاخه ای گل آنها را خوشحال کن. روزهایی که پیش رو داری روزهای شلوغی است و لازم است پرانرژی باشی تا از دیگران عقب نیفتی. شاید فردی تو را آزرده خاطر کرده و می خواهی عکس العملی نشان دهی، اما لازم است قبل از هر رفتاری کمی تامل کرده و با افرادی که باتجربه هستند در آن مورد مشورت کنی. اگر می خواهی کسی را کنترل کنی لازم است بصورت نامحسوس باشد تا اختلافات بیشتری به وجود نیاید.

فال متولدین دی

می باقی بده تا مست و خوشدل *** به یاران برفشانم عمر باقی
 در گذشته تردیدهایی داشتی که بی مورد بودند. از حالا به بعد برای هر کاری ابتدا تحقیق کن تا بعدا دچار شک و تردید نشوی. آینده روشنی در انتظار توست. در کنار خانواده روزهای خوبی را خواهی گذراند که باید قدر این روزهای خوش و دورهمی ها را بدانی. به والدین و خانواده ات بیش از گذشته اهمیت بده و اگر نیاز به کمک تو داشتند سریعا اقدام کن تا بدانند کنار آنها هستی. در اطرافت کسانی هستند که به زودی رفتارهای غیر منتظره ای از خود به تو نشان خواهند داد. این به تو می فهماند که باید سعی کنی آدمها را بیشتر بشناسی. خوب است رابطه ات را با دوستانت متعادلتر کنی. به ندای قلبت گوش کن ولی هنگام تصمیم گیری ها عقل را فراموش نکن تا دچار پشیمانی نشوی. اگر برای حل مسئله ای نیاز به کمک داری حتما از دیگران کمک بخواه. به فکر سلامت و تناسب اندامت باش. هنگام رانندگی حواست را خوب جمع کن و با سرعت مناسب رانندگی کن تا خطری برایت پیش نیاید.

فال متولدین بهمن

عروسی بس خوشی ای دختر رز *** ولی گه گه سزاوار طلاقی
 ابتدای سال هدفهایی را برای خودت مشخص کرده بودی. نگاه کن ببین به آنها رسیده ای یا نه. اگر هنوز به آنها نرسیده ای تا فرصت باقیست به تلاشت ادامه بده. روزهایت را به تنبلی نگذران. می توانی از اینترنت برای پیشرفت بیشتر در زندگی ات استفاده کنی. هنوز شانس این را داری که به چیزهایی که دوست داری برسی. به خداوند توکل کرده و تلاش کن. در زندگی انعطاف پذیر بوده و ترس و دلهره نداشته باش. در کارهایت با افراد با تجربه مشورت کن. این کار باعث می شود کمتر پشیمان شوی. گاهی اوقات لازم است دل را به دریا زده و تنها امیدت به خدا باشد. به حساب و کتابهایت رسیدگی کن چه از نظر مالی چه معنوی. در سال پیش رو لازم است بیشتر مراقب سلامتی خودت و خانواده ات باشی. در این چند هفته مورد توجه دیگران قرار گرفته و به مهمانی دعوت می شوی. اگر به مسافرت رفتن علاقه داری به فکر سفری با دوستان باش.

فال متولدین اسفند

مسیحای مجرد را برآزد *** که با خورشید سازد هم وثاقی
 تولدت مبارک. وقت را تلف نکن، به دنبال پیدا کردن مهارتی باش و از هنرهایت نهایت استفاده را ببر. وقتت را بیشتر با افراد مثبت اندیشی که دوروبرت هستند بگذران. تا می توانی مثبت فکر کن و حس رقابت را در خودت زنده نگه دار. آرزویت را فقط از خداوند طلب کن. درمورد مسائل کاری، موقعیت های خوبی خواهی داشت. مطمئن باش با حرکت های کوچک بالاخره می توانی کارهای بزرگی انجام دهی. از کسانی که حرف هایشان را مانند نمکی بر روی زخم می پاشند دوری کن. اگر می خواهی به مقام یا ثروتی برسی، باید با توکل بر خداوند تلاشت را بیشتر کنی. نظراتت را قاطعانه دنبال کن و از این شاخه به آن شاخه نپر تا زودتر به هدفت برسی. با دوستان ناباب، نشست و برخاست نکن. به قول معروف دوست تو، از تو به باید، تا تو را عقل و دین بیفزاید. سعی کن با افراد خانواده ات صمیمی و متحد باشی و در هنگام نیاز، به آنها کمک کنی یا حداقل احساس همدردی ات را به آنها نشان بدهی. پس انداز کردن را فراموش نکن چون می توانی با این کار آینده خودت را تضمین کنی.

انتهای پیام/ص

 

فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال نیمه اول اسفند فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت فال مجله موفقیت

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار