1. اسفند 1395 - 21:15   |   کد مطلب: 15454
همایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین ‌اسدآبادی 18 اسفند ماه با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود.
سیدجمال الدین,همایش سیدجمال الدین,سیدجمال الدین در همدان,وزیر ارشاد,شورای آموزش و پرورش همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

همایش بزرگداشت سید جمال الدین اسد آبادی در همدان برگزار می شود

 

برگزاری همایش سید جمال الدین اسد آبادی در همدان

 

همایش بزرگداشت سید جمال الدین اسدآبادی همدان همایش بزرگداشت همدان همایش  بزرگداشت سید جمال الدین اسدآبادی

 

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران از همدان؛ محمدابراهیم الهی‌تبار در شورای آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به زمان سفر وزیر ارشاد به همدان اظهار داشت: همایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین ‌اسدآبادی همزمان با 18 اسفند ماه با حضور وزیر ارشاد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توجه مسائل تربیتی در مدارس کمرنگ است، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید کمک کنند تا حوزه پرورشی در نظام تعلیم و تربیت تقویت شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان بیان کرد: هر تحولی که در جامعه اتفاق می‌افتد باید نگاه عمیقی به نظام تعلیم و تربیت داشته باشیم.

وی گفت: وقتی علم و دانش را ارتقا می‌دهیم باید این دانستنی‌ها به رفتار تبدیل شود بنابراین باید مهارت‌های رفتاری در دانش‌آموزان و حوزه تعلیم و تربیت مورد توجه قرار بگیرد.

الهی‌تبار عنوان کرد: دفتر امور اجتماعی استانداری با همکاری آموزش و پرورش باید رده‌های مورد نظر اعم از مربیان، اولیاء و دانش‌آموزان را برای آموزش مهارت مشخص کنند.

 
انتهای پیام/ص
 
همدان بزرگداشت سید جمال الدین اسدآبادی همایش سید جمال الدین اسدآبادی  همایش بزرگداشت همدان سیدجمال الدین اسدآبادی

دیدگاه شما

آخرین اخبار