25. بهمن 1395 - 12:30   |   کد مطلب: 15339
رئیس كمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از افتتاح فرهنگسرای بانوان تا پايان سال جاري خبر داد.
فرهنگسرای بانوان,نگارخانه پرواز,همدان,افتتاح,رضا غلامی‌خجسته,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : رضا غلامی‌خجسته با اشاره به افتتاح «نگارخانه پرواز» در همدان اظهار کرد: این نگارخانه در زمینی به مساحت 346 متر مربع، در دو طبقه ساخته شده است.

وی با بیان اینکه طبقه اول این ساختمان برای نمایش عکس‌ها و تابلوهای عکاسان اختصاص داده شده است، افزود: 700 میلیون تومان برای ساخت و تجهیز این نگارخانه هزینه شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان از افتتاح چند فرهنگسرا و سالن ورزشی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: فرهنگسرای ولایت خضر و سالن‌ همایش‌های قرآنی از جمله طرح‌هایی است که تا پایان سال جاری افتتاح خواهند شد.

وی با اشاره به افتتاح فرهنگسرای بانوان تا پایان سال جاری اظهار داشت: فرهنگسرای کوی محمدیه و زمین ورزشی شهرک الوند از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح امسال به شمار می‌روند.

خجسته با اشاره به اینکه زیرسازی این زمین توسط شهرداری انجام شده و اعتبارات آن نیز ملی بوده است، ادامه داد: در صورت مساعد بودن وضعیت جوی، چمن مصنوعی این زمین نصب خواهد شد.

وی از افتتاح یک سالن ورزشی در منطقه اسلامشهر خبر داد و گفت: این سالن ورزشی یک پروژه مشارکتی با سپاه همدان بود که دو ماه پیش به بهره‌برداری رسید.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان همچنین با اشاره به افتتاح سالن ورزشی 2000 متری شهرک فرهنگیان افزود: زمین این سال از شهرداری بود که توسط سپاه ساخته شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار