23. بهمن 1395 - 0:54   |   کد مطلب: 15282
کتابی در مورد بنیانگذار جمهوری اسلامی:
امام به روایت امام
کتاب امام به روایت امام سرگذشت نامه ای است که از لابه لای سخنان امام برگرفته شده است و بیشتر قسمت های کتاب از صحیفه نور امام خمینی (ره ) اقتباس شده است.
شبنم ها, shabnamha, امام به روایت امام , معرفی کتاب, afkl ih, shabnamha.ir

به گزارش شبنم ها، 

کتاب  امام به روایت امام به کوشش غلامعلی رجایی و چاپ ونشر موسسه عروج کتابی است که به ابعاد مختلف امام خمینی (ره ) اشاره کرده است و در مقدمه این کتاب ذکر شده است که امام خمینی (ره ) با قیام الهی خود در عصر غربت انسانیت و ظلمت جهل و کفر بت ها را شکست و دریچه های نور را به روی انسانهای دردمند و منتظر گشود. در زمره این افراد بزرگ مردانی هستند که شناخت ابعاد وجودی آنها به سادگی میسر نیست.

کتاب امام به روایت امام از لابه لای سخنان امام برگرفته شده است و بیشتر قسمت های کتاب از صحیفه نور امام خمینی (ره ) اقتباس شده است.

بخش هایی از کتاب امام به روایت امام :

من امری ندارم بعضی از اقایان می گویند که اگر تو امری داشته باشی ما در اطاعتش حاضریم اقایان بدانند من امری ندارم امر امر من نیست امری که الان همه ی ما مبتلا به هستیم وهمه باید اطاعت کنیم امر خداست که بندگان او هستیم .

در کلام دیگری امام خمینی عرض می کنند محکم باشید آقا !جوانهای ما محکم بایستند ما همه سرباز خدا هستیم ان شاء الله. نه تو سرباز منی نه من سرباز تو همه ما با هم قیام کردیم که اسلام را در اینجا زنده کنیم و ان شاء الله به سایر جاها صادر کنیم و همه برادر باهم هستیم. دوست باهم هستیم و امیدواریم که همه ما دوش به دوش هم هرکس هر مقداری که می تواند خدمت کند منی که یک پیرمرد ضعیف هستم صحبت بکنم برای شما .

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار