13. بهمن 1395 - 16:15   |   کد مطلب: 15101
متراژ ساختمان و پایگاه شهری شماره 10 که به نام شهید نعیمی نامگذاری شده است، 110 مترمربع است که شامل سرویس کامل برای اسکان کارکنان عملیاتی پایگاه و اقلام دپو و تجهیزات و داروست.
همدان,پایگاه اورژانس,افتتاح,پایگاه شهری,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از همدان پرس : پنجاه و یکمین پایگاه شهری فعال استان در نخستین روز دهه فجر راه‌اندازی شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی دانشگاه در مراسم افتتاح پایگاه شهری شماره 10 ( پایگاه شهید نعیمی) اظهار داشت: این پایگاه پنجاه و یکمین پایگاه فعال استان و یازدهمین پایگاه اورژانس راه‌اندازی شده در دولت تدبیر و امید است.

حبیب معصومی در حاشیه مراسم افتتاح این پایگاه اعلام کرد: متراژ ساختمان و پایگاه شهری شماره 10 که به نام شهید نعیمی نامگذاری شده است، 110 مترمربع است که شامل سرویس کامل برای اسکان کارکنان عملیاتی پایگاه و اقلام دپو و تجهیزات و داروست.

وی با بیان اینکه یک دستگاه آمبولانس تویوتاهایس به این پایگاه اختصاص یافته است، گفت: تا سال 92، تعداد 7 پایگاه شهری وجود داشت و این پایگاه دهمین پایگاه شهری است.

معصومی با بیان اینکه شهر همدان بر اساس سرشماری سال 90 به پایگاه شهری احتیاج ندارد، گفت: برنامه‌ریزی‎های لازم برای راه‌اندازی پایگاه‌های جدید بر اساس برنامه ششم توسعه انجام شده است.

وی، اعتبار صرف شده برای احداث این بنا را 1.5 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: برای تجهیز این پایگاه شهری مبلغ  500 میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی دانشگاه با تشکر از هیئت امنای مسجد منطقه که بانی این اقدام خیر بودند، از همسر شهید نعیمی برای حضور در این مراسم قدردانی کرد و یادآور شد که شهید نعیمی از همکاران مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی دانشگاه بود که در سال 93 در انفجار تروریستی در خاک عراق به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار