2. بهمن 1395 - 20:01   |   کد مطلب: 14908
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان ضمن اشاره به تداوم ابراز همدردي مردم همدان با آتش‌نشانان، از انجام چهار عملیات توسط فرشتگان نجات خبر داد.
همدان,آتش نشانی,مردم همدان,ابراز همدردی,آتش نشانان,حادثه پلاسکو,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : محمدرضا بیاناتی با تسلیت به آتش‌نشانان و خانواده شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو و ابراز همدردی با آنها، ‌اظهار کرد: غم از دست دادن ایثارگران پرشهامت و از جان گذشته آتش نشانی در حادثه تأسف‌ برانگیز پلاسکو، آتش‌نشانان سراسر کشور را به سوگ نشاند.

وی با بیان اینکه مردم فهیم همدان همچون مردم سراسر کشور برای ابراز همدردی با آتش‌نشانان در ایستگاه‌های آتش‌نشانی سطح شهر حضور یافتند، ‌گفت: مردم در ایستگاه‌های مرکزی، ایستگاه 12 و ایستگاه 13 حضور یافتند و مراسم ویژه‌ای نیز به طور خودجوش و با حضور فعالان و هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان در ایستگاه 19 برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر همدان به همراه شهردار و دیگر مسؤولان استان با حضور در سازمان آتش نشانی همدان به منظور همدردی با آتش نشانان و خانواده‌های شهدای حادثه پلاسکو با اهدای شاخه گل ادای احترام کردند و کماکان مراجعات ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور اعضای کمیته خودروهای دو دیفرانسیل در ایستگاه شماره 18، افزود: اعضای کمیته خودروهای دو دیفرانسیل هیأت اتومبیلرانی استان همدان نیز برای عرض تسلیت و همدردی با آتش‌نشانان در ایستگاه 18 حضور یافتند.

بیاناتی در ادامه از انجام چهار عملیات توسط فرشتگان نجات طی 24 ساعت گذشته در همدان خبر داد و تصریح کرد: سه عملیات اطفاء حریق و یک عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی به 330 تماس طی 24 ساعت گذشته با سامانه 125 اشاره کرد و یادآور شد: از تماس‌های برقرار شده 31 تماس به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی، 35 تماس اشتباه و 260 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

مدیرعامل سازمان خدمات ایمنی و آتش‌نشانی همدان خاطرنشان کرد: عملیات‌های انجام شده شامل اطفاء سه آتش سوزی شامل حریق برق در خیابان بوعلی، حریق تابلو مخابرات در حصار علی آباد و به صدا درآمدن سیستم اعلام حریق بانک در خیابان شریعتی بوده است.

وی یک مورد عملیات امداد و نجات را مربوط به نجات افراد محبوس در آسانسور برشمرد و گفت: این عملیات به منظور نجات افراد محبوس در آسانسور واقع در میدان باباطاهر انجام شد.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار