30. دى 1395 - 16:02   |   کد مطلب: 14879
معاون رئیس جمهور با اشاره به بازدید از پروژه راه‌آهن همدان ـ تهران گفت: این پروژه ظرف چند ماه آینده افتتاح می‌شود‌.
شبنم ها , afkl ih, راه آهن همدان , shabnamha.ir, افتتاح راه آهن

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم 

محمدباقر نوبخت پیش از ظهر امروز در جمع ایثارگران، خانواده شهدا و جمعی از مردم اسدآباد در سالن دانشگاه پیام‌نور شهرستان اسدآباد اظهار داشت: دو عملیات افتخارآفرین کربلای 4 و 5 در جبهه‌های دفاع مقدس در دی ماه سال 65 رخ داد که بسیاری از رزمندگان از مسیر اسدآباد به جبهه‌های نبرد اعزام می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه امروز بقای نظام و انقلاب اسلامی با جانفشانی شهدا پایدار است، افزود: امروز بقای نظام و انقلاب با جانفشانی شهدا حاصل شده که شهدا رفتند اما نظام به عنوان میراث آنها برای ما ماند.

نوبخت با بیان اینکه هر کس مسئولیتی در نظام دارد باید در راستای پیشرفت آن حرکت کند، تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی از مردان بزرگ این انقلاب و نظام بود که به تاسی از امام و پیروی از رهبری برای انقلاب و نظام تلاش فراوانی کردند.

وی با اعلام اینکه شهدای بسیاری در این راستا جان خود را تقدیم کردند، عنوان کرد: این نظام برای بقا، دفاع و صیانت نیازمند روزآمدی و کارآمدی است و همگان باید در این زمینه تلاش کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عنوان کرد: نظام با خون فشانی شهدا تشکیل شد و امروز الگویی برای سایر کشورهاست تا آنها اسلام را به معنای واقعی در کشور خود با تاسی از این الگو پیاده کنند.

وی با اشاره به اینکه با وجودی که تمام فرهنگیان و نخبگان برای صیانت از این نظام تلاش کردند اما هنوز با اهداف و آرمان‌ها فاصله داریم، تاکید کرد: باید در مسیر پیشرفت قرار بگیریم که این امر نیازمند همدلی و همکاری همه‌جانبه است.

نوبخت برقراری امنیت را یکی از اصول پیشرفت دانست و گفت: با نگاه به کشورهای همسایه می‌بینیم رژیم بعثی عراق با استفاده از امکانات مردمی قصد مخدوش کردن نظام جمهوری اسلامی را داشت و انسان‌های وطن‌فروشی همچون منافقان به صدام پناه بردند که امروز مشخص است چه بلایی سر آنها آمده است.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه امروز امام در قلب مردم قرار دارد و عاقبت صدام اینچنین شد، تصریح کرد: آنها قصد ایجاد ناامنی در کشور ما را داشتند اما خود دچار ناامنی هستند.

وی با اعلام اینکه همیشه کنار امنیت صحت قرار دارد و امروز محصول تلاش نظام این است که صحت و سلامت را به جامعه برگرداند، عنوان کرد: در این راستا دولت با تمام تنگدستی‌ها طرح تحول نظام سلامت را پیش می‌برد.

نوبخت با بیان اینکه 11 میلیون نفر از جمعیت کشور دفترچه بیمه نداشتند که در دو سال گذشته از دفترچه رایگان بیمه برخوردار شدند، عنوان کرد: دولت هزینه سنگین درمانی را به حداقل رساند و این خدمات همچنان ادامه دارد.

معاون رئیس جمهور با اشاره به بازدید از پروژه راه‌آهن همدان ـ تهران عنوان کرد: این پروژه ظرف چند ماه آینده افتتاح می‌شود و در کنار این پروژه 43 پروژه مصوب سفر ریاست جمهوری نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اعلام اینکه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان در فرمانداری اسدآباد معضلات و مشکلات شهرستان بیان شد، اظهار داشت: فرصتی ایجاد شد تا خدمت بیشتری به مردم اسدآباد ارائه شود.

نوبخت با بیان اینکه نماینده اسدآباد در مجلس مشکلات و مطالبات مردم را به مسئولان مرکز انتقال داده و دولت را در جهت خدمت به مردم همراهی می‌کند، تاکید کرد: امروز با همه مشکلات، ایران بزرگ به مثابه کارگاهی بزرگ است به طوری که در گوشه و کنار کشور خدمتی ارائه می‌شود تا مردم از این امکانات بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه 11 مورد از پروژه‌های سفر ریاست جمهوری به استان همدان مربوط به اسدآباد است، اظهار داشت: بیش از 800 میلیارد تومان اعتبار در سفر ریاست جمهوری به پروژه‌های استان همدان اختصاص یافت که 60 میلیارد تومان باقی مانده این اعتبارات تا پایان سال تخصیص می‌یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اعلام اینکه امروز هیچ کاری جز خدمت به مردم اولویت ندارد، تاکید کرد: سفر بعدی به استان همدان برای بهره‌برداری از پروژه راه‌آهن تهران ـ همدان است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار