8. دى 1395 - 23:28   |   کد مطلب: 14484
یک فعال فرهنگی در حوزه بانوان حماسه 9 دی را موفقیت ملت ایران در آموزن بصیرت دانست و گفت: اکنون با گذشت 7 سال از آن حماسه ماندگار، مردم همچنان تیزهوش و هوشیار مراقب فتنه های بعدی دشمن هستند.
شبنم ها , afkl ih, حماسه 9 دی , shabnamha.ir, باغبان بهار

به گزارش شبنم همدان، 

حماسه بی بدیل نهم دی را که پس از فاجعه غمبار روز عاشورا و هتک ساحت عزاداران اباعبدالله (ع) از سوی فته گران رقم خورد ، می توان نقطه عطف در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی دانست .

 مردم در این روز با حضور در صحنه و سنگر دفاع از ارزش های اعتقادی و انقلابی خود به خصوص اصل ولایت مطلقه فقیه که از مترقی ترین اصول قانون اساسی است دشمنان خارجی و عوامل فتنه گر داخلی را با چوب بصیرت برای همیشه تنبیه ساختند تا از عملکرد خویش نادم گشته و درس آموز همه دول و ملل جهان گردند و با این کار از کاهین دینی، سیاسی و اجتماعی خود حفاظت کردند.

نهم دی ماه حقیقت نابی است که هرگز از حافظه تاریخی آزادگان جهان فراموش نخواهد شد . ملت ایران در این روز در پاسخ به هتک حرمت به حریم آل الله با تفکر عاشورایی ، سینه شمر زمان، آمریکا و هم پیمانان آن انگلیس و اسرائیل را که با القای تقلب در انتخابات صحنه گردان و هدایت گر توطئه برای براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند ، هدف قرار دادند.

 ملت ایران با این بصیرت و اگاهی اعلام کردند اجازه تکرار کودتای ننگین 28 مرداد و تسلط مجدد بیگانگان را در سرزمین ایران اسلامی نخواهند داد.

فتنه 88 آزمون بصیرت بود و پس از سپری کردن 8 ماه از 22 مرداد تا 22 بهمن ، رزمایشی بزرگ برای نظام و مردم بود تا پس از یک دوره صبر و تحمل و نجابت در برابر فتنه گران، وارد میدان شده و اقتدار و عظمت خود را به نمایش گذاشتند و بر جهانیان ثابت شد که ملت ایران تحت فرامین ولی فقیه زمان، امام خامنه ای ( مدظله العالی) حاضر است خود را فدا کند اما به اعتقادات دینی و انقلابی به عنوان میراث گرانقدر اسلام ناب محمدی (ص) خدشه ای وارد نشود.

 حماسه نهم دی ماه، سره را از ناسره جدا کرد و لحظه شناسی و بهنگام بودن مردم ایران اسلامی درس عبرتی بود تا کج فهمان و کج اندیشان وابسته به غرب پاسخ محکم ملت ایران به آمریکا را ببینند. نهم دی  دست رد به سینه افرادی زد که خواب آمریکا را می دیدند و خدا برخی از آنها را از خواب غفلت بیدار کرد.

حضور میلیونی مردم در این روز تجلی دلدادگی آنان به ولایت و پیروی از فرامین ایشان در حفظ  نظام مقدس جمهوری اسلامی که اعظم فرائض شرعیه است بوده و اکنون با گذشت 7 سال از آن حماسه ماندگار، مردم همچنان تیزهوش و هوشیار مراقب فتنه های بعدی دشمن هستند و با گزینه روی میز بصیرت، ولایتمداری و ولایت محوری ، حرکات کور و ناپسند پس از  برجام را نیز خنثی کرده و اجازه تعدی به حریم جمهوری اسلامی را به هر کس و ناکس نخواهند داد. و با ایستادگی و مقاومت و  توکل بر خدا به توانمندی ها و دانش های داخلی، فرامین رهبری را نصب العین قرا ر داده و با شکوفایی اقتصاد مقاومتی از تحریم ها واهمه ندارند. مردم ایران مانند دوران دفاع مقدس ، در دفع فتنه ها، تحریم ها و توطئه های جدید دشمن ، غیر ممکن ها را ممکن خواهند کرد و برای داشتن کشوری آباد و مستقل و کاملاً اسلامی و ولایی ایستادگی می کنند.

 

یادداشتی از فاطمه باغبان بهار

انتهای پیام / ن 

دیدگاه شما

آخرین اخبار