5. دى 1395 - 11:32   |   کد مطلب: 14415
تنها امکانات ایستگاهای اتوبوس صندلی هایی است که مسافران خسته را شاد می کند اما چند ماه است که یک ایستگاه اتوبوس چشم انتظار صندلی و مسافر است.

به گزارش شبنم همدان، گاه از گوشه و کنار شهر صدای شکایت و نارضایتی شهروندان نسبت به سهل انگاری مسئولان به گوش می رسد. این بار به درخواست تعدادی از شهروندان برای بازدید از ایستگاه اتوبوسی که برای مدت طولانی غیر قابل استفاده است به خیابان شریعتی رفتیم. همانطور که شنیده بودیم یک ایستگاه اتوبوس که بیشتر نقش ویترین نمایش مانکن های منتظر را بازی می کرد در خیابان شریعتی روبروی بانک سپه وجود داشت. ایستگاهی که ماه هاست در آن حتی یک صندلی برای مسافران منتظر وجود ندارد و به همین دلیل هیچ یک از مسافران در آن ایستگاه نمی ایستند. تنها نقش این ایستگاه اتوبوس به ظاهر اشغال کردن فضا در پیاده رو خیابانی شلوغ و پرتردد است و طبق نظر شهروندان نبودن آن بهتر از بودنش است. گویا مسئولان محترم از چند ماه پیش تا کنون این ایستگاه نیمه کاره را فراموش کرده اند.

اینجا جهت یادآوری به مسئولان محترم باید از سازمان اتوبوسرانی و شهرداری بپرسیم علت قرار دادن این ایستگاه نیمه کاره در ابتدای خیابان شریعتی چیست؟ اگر قرار است مورد بهره برداری قرار گیرد چرا چندین ماه است از گذاشتن چند صندلی ساده که هزینه زیادی هم ندارد دریغ می کنید و اگر تصمیمات جدیدی دارید و بهره برداری از این ایستگاه در برنامه شما نیست چرا فضای رفت و آمد عابران را در پیاده رو اشغال کرده اید و به فکر جمع کردن آن نیستید؟

امید است هرچه زودتر سرنوشت این ایستگاه راکد و بی خاصیت مشخص شود.

انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار