20. آذر 1395 - 9:30   |   کد مطلب: 14139
فال مجله موفقیت
فال نیمه دوم آذر,شبنم همدان,مجله موفقیت,shabnamha.ir,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از پورتال رنگی:

 

 

 

متولدین فروردین

دانی که چنگ و عود چه تقدیر می کنند *** پنهان خورید باده که تعزیر می کنند
به زودی موفقیت های بسیاری برایت پیش خواهد آمد و باعث می شود خانواده ات به تو افتخار کنند. گاهی اوقات مسائل از آنی که هستند پیچیده تر به نظر می رسند. برای برطرف کردن اینجور مسائل حتما از مشورت با افراد با تجربه استفاده کن. تا پایان امسال اتفاقاتی برایت خواهند افتاد که باعث می شوند جریان زندگی ات عوض شود. خودت را با این جریان هماهنگ کن. لازم نیست نگران باشی. همه چیز به خوبی پیش می رود. در کارهایت عجله نکن. برنامه ریزی کرده و حساب شده گام بردار. تنبلی نکن. زمان را از دست نده و سحرخیز باش تا به موقع به کارهایت برسی. در گذشته راهی را به اشتباه رفته ای که باعث پشیمانی امروزت شده. دست از سرزنش خود بردار چرا که با غصه خوردن چیزی درست نمی شود. خداوند پشت و پناه توست و به تو کمک خواهد کرد. با خودت خوب فکر کن و آنچه را که آرزویت است از خداوند بخواه. به آینده امیدوار باش و به خدا توکل کن.

متولدین اردیبهشت

آیا پر لعل کرده جام زرین *** ببخشای بر کسی کش زر نباشد
ذهنت را بیهوده درگیر مسائل غیرضروری نکن. مثبت اندیش باش ولی زیاد هم به فکر تایید گرفتن از دیگران نباش. کار مهمی در پیش داری. برای آن به خوبی برنامه ریزی کن. اگر برای انجام کارهایت به فرد دیگری احتیاج داری تا کارهایت سریعتر انجام شوند، از دیگران کمک بخواه. ممکن است در محیط کار همکارانت از تو انتقاداتی بکنند، بدون ناراحتی این انتقادات را بشنو و در جهت سازندگی بیشتر از آنها استفاده کن. اجازه نده موانعی که اهمیتی ندارند جلوی پیشرفت تو را بگیرند. زیاد سختگیر نباش و کسانی را که برایت منفعت دارند بیخود نرجان. در این ایام اعتماد به نفست کمتر از همیشه است. لازم است انرژی ات را بالا ببری تا در کارهایت موفق شوی. وقتت را هدر نده. برای گذراندن ساعات خوش می توانی مهمانی بدهی و دوستانت را دعوت کنی و یا در کلاسهای هنری شرکت کن و برای خودت سرگرمی جدیدی داشته باش. اجازه نده دیگران برایت تصمیم بگیرند. سعی کن انتخاب نهایی با خودت باشد.

متولدین خرداد

ز من بنیوش و دل در شاهدی بند *** که حسنش بسته زیور نباشد
گاهی اوقات لازم است از صفر شروع کنی. با کوشش و پشتکار می توانی در هر موضوعی موفق شوی. اگر کنترل برخی کارها از دستت خارج شده آرام باش و خونسردی خودت را حفظ کن. نگران نباش چون شرایط در حال بهتر شدن هستند. برای کارهایت برنامه ریزی کن. هر کاری اقدامات اولیه ای دارد. با اراده و توکل به خداوند ایده هایت را به واقعیت تبدیل کرده و پیش برو. لازم است تا آخر سال تلاشت را چند برابر کنی تا موفق شوی. هرکسی مشکلاتی دارد. بدان تنها نیستی و راه نجات به زودی پیدا می شود. اگر در حال تحصیل هستی، به دنبال شیوه ای باش که باعث فهمیدن درست درس هایت می شود. برای حل کردن مسائل زندگی ات به دنبال راه حل های جدید بگرد و آنها را امتحان کن. به تازگی یک کار جدید را شروع کرده ای که می تواند تاثیر خوبی روی زندگی ات داشته باشد. البته می دانی که اصل کار هنوز شروع نشده است! خوب است که دلسرد نمی شوی و کاری را که شروع کرده ای ادامه می دهی. توقعت را از دیگران کم کن تا دچار ناراحتی نشوی.

متولدین تیر

به تاج عالم آرایش که خورشید *** چنین زیبنده افسر نباشد
در این ماه کاملا روی مسئولیت هایت متمرکز باش. تا آخر امسال برای انجام کارهایت در خودت احساس قدرت می کنی که بسیار هم خوب است. پس لازم است دست به کار شوی و ایده هایی را که داشتی عملی کنی. میز کارت را تمیز کن و به کارهایت سروسامانی بده. کسانی هم که خانه دار هستند می توانند به خانه سروسامان داده و اگر وسیله ای هست که لازم ندارند به افراد نیازمند ببخشند. اگر حرفی هست که می خواهی به کسی بزنی و هنوز نتوانسته ای، روزهای پایان هفته برای این کار مناسب است. آخر هفته را به کسی اختصاص بده که به او علاقمند هستی. می توانی او را به شام دعوت کرده و از زمانی که با او می گذرانی لذت ببری. اگر مایل به دیدار با کسی هستی که هنوز موقعیت آن پیش نیامده، به زودی این فرصت به دست می آید و می توانی با او درباره برنامه ها و اهدافت به گفتگو بنشینی. به سراغ ورزش برو تا هم سلامتی و هم اندامی مناسب داشته باشی.

متولدین مرداد

کسی گیرد خطا بر نزد حافظ *** که هیچش لطف در گوهر نباشد
اگر قصد انجام کاری را داری بهتر است با تدبیر به پیش بروی و در انجام آن به حرف حسودان اهمیت نده. برای موفقیت در کارت لازم است ابتدا برنامه ریزی کرده و بعد طبق برنامه عمل کنی تا بتوانی تمام کارها را انجام داده و اگر عقب افتادگی ای هست جبران کنی. اولویت بندی کارها را فراموش نکن. یادت باشد خواستن توانستن است. در هنگام خستگی مدتی را به استراحت گذرانده و ذهنت را رها کن. اوضاع مالی ات کمی به هم ریخته، اما با تلاش و کوشش و توکل به خدا مشکلات برطرف می شوند. هرگاه در زندگی به بن بست رسیدی سعی کن با جریان زندگی همراه شوی و از تغییرات مثبت استقبال کنی. انتظاراتت را از دیگران کم کن تا کمتر ناراحت شوی. در امور خیر پیش قدم باش و اگر دینی بر گردنت است هرچه زودتر آن را ادا کن. بعد از کار روزانه زمانت را به خانواده اختصاص بده و هر کاری می توانی برای آنها انجام بده تا با تو احساس نزدیکی بیشتری کنند.

متولدین شهریور

صد ملک دل به نیم نظر می توان خرید *** خوبان در این معامله تقصیر می کنند
حس ششم قوی ای داری. داشتن این حس باعث می شود تا تو بتوانی تصمیم های درستی بگیری. اما همیشه فقط با احساس پیش نرو و از عقلت هم کمک بگیر تا در آینده پشیمان نشوی. هرکس برای خود عقیده ای دارد و نباید دیگران را مجبور کنی تا تنها نظر تو را بپذیرند. به همین زودی از یک سردرگمی بزرگ نجات پیدا کرده و حقیقت را می فهمی. رویاهایت را دست کم نگیر و آینده ای را که می خواهی به آن برسی تجسم کرده و برای ساختن آن تلاش کن. در تمام کارهای روزانه ات از خلاقیت استفاده کن. زمانت را با انجام کارهای بیهوده هدر نده. وقتی مسئله ای پیش می آید آن را زیادی سخت نگیر و بیش از حد به خودت فشار نیاور. به تنهایی نمی توانی از پس همه مشکلات بربیایی. برای حل آنها از مشورت با افراد با تجربه استفاده کن. با این کار وضعیت فعلی ات برطرف می شود. زمانی را به استراحت اختصاص بده. می توانی به استخر بروی تا روح و جسمت شاداب شود.

متولدین مهر

گفتم که ز حافظ به چه حجت شده ای دور *** گفتا که همه وقت مرا داعیه این بود
دل مهربانی داری و همیشه برای دیگران خیر خواسته ای و دوست نداری دل کسی را بشکنی. همین امر باعث شده محبوب همگان واقع شوی. در ماه های گذشته انرژی مثبت و زیادی داشتی که بسیار خوب است. سعی کن همین رویه را ادامه دهی. می توانی به خرید بروی و لباس های جدید تهیه کنی. با این کار روحیه ات بهتر هم می شود. مهمانی دادن را هم فراموش نکن. دور هم بودن باعث می شود لحظات خوبی را بگذرانی. اگر در حال تحصیل هستی زمان بیشتری را به درس خواندن اختصاص بده. تلاش های زیادی کرده ای و موفقیت هایی به دست آورده ای ولی هنوز تا رسیدن به موفقیت نهایی راه زیادی باقی مانده پس بیشتر روی خودت کار کن. نظر همه انسانها با هم یکسان نیست. ممکن است حتی نزدیکترین کسانت هم با تو هم عقیده نباشند. با این حال تصمیم های مهم زندگی ات را با کمک خانواده و بزرگترهایت بگیر. به پدر و مادرت بیشتر احترام بگذار و وقت بیشتری را با خانواده بگذران. در اختلافات و دعواهای دیگران دخالت نکن.

متولدین آبان

گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود *** گفتا که مگر مصلحت وقت در این بود
در کارها عجله نکن و کمی صبر کن. زمان بسیاری از مشکلات را حل می کند. تلاش هایت تا آخر سال به نتیجه می رسد و رویاهایت به حقیقت می پیوندند. امیدوار باش چرا که با همین امید می توانی سریعتر به خواسته ات برسی. برخلاف عقیده خودت، انسان خوش شانسی هستی. کاری را که شروع کرده ای با موفقیت به پایان خواهی رساند و تمامی نگرانی هایت از بین می رود. اعتماد به نفس داشته باش و بدان که لیاقت آنچه را که می خواهی داری. به زودی کسی از دوستانت به کمک تو نیاز پیدا می کند مراقب باش ناخواسته گره دیگری در کارش ایجاد نکنی. در کارهایت تمرکز داشته باش و جاه طلبی نکن. مسئولیت های زیادی را برعهده گرفته ای. اگر نیاز به کمک داشتی از اطرافیانت کمک بخواه. خودت را از جروبحث دور کن و دنبال دردسر نگرد.

متولدین آذر

گفتم که خطا کردی و تدبیر نه این بود *** گفتا چه توان کرد که تقدیر چنین بود
تولدت مبارک! اگر کمی تفکر و برنامه ریزی داشته باشی موفق می شوی که موانع را از سر راهت برداری. درمورد مسائل کاری، اگر نیاز به آموزش داری حتما اقدام کن تا با برطرف کردن این کمبودها احساس بهتری پیدا کنی. در این روزها بیشتر بر روی اهداف و نقشه های بزرگی که همیشه در فکرت بوده تمرکز کن. رویاها و خواسته هایت را دنبال کرده و امیدت را از دست نده. در ماهی که پیش رو داری با تلاش و کوششی که می کنی مورد تحسین و تایید واقع می شوی. به یکی از عزیزانت که دچار مشکل شده تا جایی که برایت امکان دارد کمک کن. تردید را از خودت دور کن. تردید باعث می شود موضوعات بی اهمیت برایت بزرگ شود. بجای تردید، لازم است خوشبین باشی. اجازه نده دیگران از حسن نیت تو سوءاستفاده کنند. در کنار احساس، از عقل و درایت در تصمیم گیری هایت استفاده کن.

متولدین دی

گفتم غم تو دارم، گفتا غمت سرآید *** گفتم که ماه من شو، گفتا اگر برآید
امسال شانس با تو و خانواده ات است. پدر و مادرت بد تو را نمی خواهند و از همه بهتر تو را می شناسند پس در کارهایت با آنها مشورت کرده و به خدا توکل کن. در کنار کار به فکر استراحت هم باش. اگر شرایطی به دست آوردی که به سفر بروی، حتما این کار را انجام بده و با عزیزانت زمانی را به خوشی بگذران که برای روحیه ات بسیار خوب است. حرف دلت را به همه کس نزن چراکه بعدها پشیمان می شوی. مراقب اطرافیانت باش. برخی از آنها منتظر هستند تا مسائل کوچک را به جدال های بزرگ تبدیل کنند و از کاه کوه بسازند. بهتر است بین خودت و دیگران حد و مرزی قرار دهی تا نتوانند در اموری که به آنها ربطی ندارد دخالت کنند. کنترل زندگی ات را در دستان خودت بگیر. همه زندگی ات را روی حرف دیگران سرمایه گذاری نکن. برخی زیاد حرف می زنند اما عمل نمی کنند. نماز اول وقت را فراموش نکن.

متولدین بهمن

یارم چو قدح به دست گیرد *** بازار بتان شکست گیرد
هیچ گاه نخواه که اطرافیانت را عوض کنی و انتظار نداشته باش که آنها همانطور که تو فکر می کنی، فکر کنند. این کار درست نیست و باعث رنجش و آزار تو و آنها می شود. آنها حق دارند همانگونه که می خواهند باشند. به حرفهای شریک زندگی ات گوش بده و سعی کن کمکش کنی. به خانواده ات بیشتر توجه کن و وقت بیشتری برای آنها بگذار. اگر دلخوری ای وجود دارد برای از بین بردن آن پیشقدم شو. از جر و بحث و دعوا دوری کن که فقط باعث جنگ اعصاب می شود. به زودی دوستان جدیدی به دست خواهی آورد. براساس ظاهر افراد قضاوت نکن و با چشم باز به اطرافت نگاه کن. استعدادهایت را جدی بگیر و در پی شکوفایی آنها باش. معامله ای در پیش داری که باید مراقب بوده و با فکر زیاد دست به عمل بزنی. اگر مشغول تحصیل هستی بیشتر از قبل تلاش کن تا موفق شوی. پیاده روی و ورزش را در برنامه روزانه ات بگنجان که برای روحیه ات بسیار خوب است.

متولدین اسفند

هرکس که بدید چشم او گفت *** کو محتسبی که مست گیرد
به آینده ای که در پیش داری خوشبین و امیدوار باش. به خداوند توکل کن و استوار به پیش برو. زمان مشکلات تو را حل خواهد کرد. نگران چیزی نباش. در پایان همه چیز به نفع تو تمام خواهد شد. چیزی که باعث ناراحتی تو می شود را فراموش کن و آرامشت را دوباره به دست بیاور. با کسی لجبازی نکن و رفتارهای نامعقول دیگران را نادیده بگیر. با عزیزانت به گفتگو بنشین و تلاش کن آنها را با مسائلشان بپذیری. انتظاراتت را از آنها کمتر کن. این موضوع حال تو را بهتر خواهد کرد. انسانی دست و دلباز هستی. این ویژگی تو باعث می شود خیر و برکت به زندگی ات جاری شود. حالا دیگر زمان آن است که درمورد مسائل عاطفی یکبار دیگر شانست را امتحان کنی. به زودی با یک دوست قدیمی دیدار خوشایندی خواهی داشت. برای رسیدن به هدف، درمورد مسائل کاری، با همکارانت به گفتگو بنشین و دوباره برنامه ریزی کن. از رنگ های شاد استفاده کن تا روحیه بهتری داشته باشی. حرف های عجیبی و غریبی را می شنوی. از کنار آنها به سادگی عبور کن.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار