20. آذر 1395 - 8:20   |   کد مطلب: 14135
مسابقه بزرگ" آب و آتش" از امشب روي آنتن شبكه نسيم مي رود.
شبکه نسیم,شبنم همدان,آب و آتش,مسابقه آب و آتش,غلامرضا بختیاری,shabnamha.ir,afkl ih
به گزارش شبنم همدان ، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومي شبكه نسيم نوشت : تهيه كننده برنامه تلويزيوني "آب و آتش" از آغاز پخش اين برنامه خبر داد و گفت: با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده، مسابقه "آب و آتش" از فردا روي آنتن شبكه نسيم مي رود و رقابت مردان ورزشكار براي كسب جايزه ١٠٠ ميليون توماني به نمايش گذاشته مي شود. 
 
غلامرضا بختياري، افزود: مسابقه آب و آتش در دو مرحله آبی و یک مرحله خاکی در کنار دریاچه چیتگر تصویربرداری شده، مراحلی که هر کدام چند مانع بزرگ را در خود جای داده و فضا را برای گذر شرکت کنندگان مهیج کرده بود. 
 
وي با اشاره به پخش اين برنامه در روزهاي زوج، خاطر نشان كرد: 4 گروه 4 نفره، هر شب مهمان این برنامه تلویزیونی هستند. 
 
تهيه كننده برنامه تلويزيوني " آب و آتش" در ادامه افزود: شرکت کنندگان جز 4 هزار ثبت نامی اولیه مسابقه هستند و بعد از گذر از مراحل مختلف تست های ورزش و آمادگی جسمانی، مجوز حضور در برنامه را پیدا کرده اند. 
 
غلامرضا بختياري با اشاره به اينكه این مسابقه در هر مرحله موانع مختلفی را بر سر راه خود دارد که طی کردن هر یک از آنها، امتیاز بالایی را به گروه های شرکت کننده اختصاص می دهد، گفت:  در پایان امتیازهای شرکت کنندگان در مراحل مختلف جمع زده می شود و گروه برنده بعد از دریافت 20 میلیون ریال هدیه نقدی، شانس حضور در مرحله نیمه نهایی و کسب جایزه یک میلیارد ریالی را پیدا می کند. 
 
گفتني است مسابقه تلويزيوني "آب و آتش" از شنبه ٢٠ آذرماه، روزهاي زوج ساعت ٢١ از شبكه نسيم پخش خواهد شد.
 
انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار