15. مهر 1395 - 8:11   |   کد مطلب: 12804
مربی تیم ملی پومسه بانوان گفت:
حضور پر افتخار تیم پومسه زنجان در پرو
ملامددخانی ظهار داشت: در مجموع بخش زنان و مردان تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات دو مدال طلا، سه مدال نقره و 9 مدال برنز کسب کرده است.

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان : نگار ملامددخانی عصر امروز در حاشیه مراسم استقبال از افتخار آفرینان زنجانی حاضر در مسابقات جهانی پومسه در کشور پرو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: مسابقات جهانی پومسه در کشور پرو در سطح بسیار بالایی برگزار شده است.

وی با تأکید بر سطح بالای کمی و کیفی این دوره از مسابقات، اظهار کرد: من در مسابقات جهانی تکواندو در کشور پرو به عنوان مربی تیم ملی پومسه زنجان حضور داشتم.

مربی تیم ملی پومسه بانوان تصریح کرد: خوشبختانه با کمک خداوند و تلاش ورزشکاران در این دوره از مسابقات نتایج بسیار خوبی کسب کرده‌ایم.

ملامددخانی ادامه داد: در مجموع بخش زنان و مردان تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات دو مدال طلا، سه مدال نقره و 9 مدال برنز کسب کرده است.

وی با تأکید بر اینکه نتایج کسب شده از مسابقات جهانی در خور توجه بوده است، اضافه کرد: در این دوره از مسابقات 52 کشور با ورزشکاران خود حاضر بودند که با همه توان و با قدرت در این دوره شرکت کرده بودند.

مربی تیم ملی پومسه بانوان با اشاره به تغییر سیستم در این دوره از مسابقات، بیان کرد: با وجود تغییر سیستم در این دوره از مسابقات و برگزاری آن برای نخستین بار به‌صورت تک حذفی، نتایج خوبی کسب شده است.

ملامددخانی با بیان اینکه به هر حال تمرینات تیم ملی براساس این تغییرات برگزار شده است، در پایان گفت: خوشبختانه با این وجود ورزشکاران ایرانی حاضر در این مسابقات نتایج خوبی را در این دوره از مسابقات کسب و کادر فنی نیز از عملکرد آنان راضی است.

شایان ذکر است، نگار ملامددخانی مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان(2008 ترکیه)، عضو تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان(2009 مصر)، عضو تیم ملی اعزامی به المپیک دانشجویان جهان(2009 صربستان)، مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا(2010 قزاقستان)، مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان (2010 ازبکستان)، مدال نقره مسابقات دانشجویان جهان(2010 اسپانیا) مدال نقره مسابقات المپیک دانشجویان جهان (2011 چین) و مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان(2012 کلمبیا) را کسب کرده است.

نگار ملامددخانی همچنین عنوان چهره برتر ورزش استان در سال 1389، عنوان بهترین ورزشکار استان در سال 1390 را کسب کرده و مربی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا(چین تایپه(2015)، مربی تیم اعزامی به مسابقات تورنمنت جهانی ترکیه (2016) و مربی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان، پرو (2016) بوده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار