23. شهريور 1395 - 18:06   |   کد مطلب: 12372
نخستین «پایگاه آموزش و تولید پویانمایی» انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر همدان افتتاح شد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، پیش از ظهر امروز به مناسبت روز سینما و "چهارمین هفته فیلم و عکس همدان" نخستین "پایگاه آموزش و تولید پویانمایی" انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر همدان افتتاح شد و همدان از این به بعد آزمونه آموزش و تولید پویانمایی خواهد بود.

در حاشیه نشست پویانمایی با حضور سعید توکلیان، محمدحسین تمجیدی و اسماعیل شرعی از پیشکسوتان پویانمایی کشور و با حضور فعالان حوزه پویانمایی استان همدان که در سالن امام رضا(ع) مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار شد؛ نخستین پایگاه آموزش و تولید پویانماییانجمن سینمای جوانان ایران افتتاح شد.

معاون فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوان ایران در این نشست با ابراز خوشحالی از انتخاب همدان به عنوان نخستین آزمونه پویانمایی گفت: امروز برنامه‌های مربوط به این موضوع به مدیر انجمن سینمای جوان استان همدان ارائه شد و امید می‌رود این دفتر با بهره‌گیری از اساتید توانمند مسیر خوبی را برای برگزاری دوره‌های آموزشی پیش بگیرد.

سعید توکلیان با اشاره به ظرفیت‌های بالای پویانمایی در استان همدان گفت: امکانات موجود در همدان در حد قابل قبول و بیش از انتظار است و برای بهبود امکانات آموزشی دفاتر و نوسازی تجهیزات تلاش می‌شود.

محمدحسین تمجیدی، یکی از اساتید برجسته حوزه انیمیشن کشور نیز با ارائه توضیحاتی در مورد سابقه فعالیت خود در حوزه پویانمایی و بیان خاطراتی از سختی‌های مسیر طی شده‌؛ بر لزوم باور داشتن به توانمندی‌های فردی و تلاش برای معرفی هر چه بیشتر حوزه پویانمایی همدان تاکید کرد.

حبیب‌اله حیدری مدیر انجمن سینمای جوانان همدان نیز با بیان اینکه از نقطه نظرات همه صاحب نظران حوزه پویانمایی استان استقبال می‌شود، گفت: تمام امکانات انجمن در اختیار هنرجویان و علاقمندان این حوزه است و به طور حتم فضای صمیمانه فعلی و محافل صمیمانه به بهبود وضعیت پویانمایی در استان کمک می‌کند.

به گزارش تسنیم، در این نشست فعالان حوزه پویانمایی استان به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند، همچنین سعید توکلیان به عنوان هدیه‌، 3 دستگاه تبلت گرافیکی  به انجمن سینمای جوانان همدان اهدا کرد.

چهارمین هفته فیلم و عکس همدان با برنامه ها و کارگاه های مختلف از 21 تا 26 شهریور ماه در مجتمع شهید آوینی همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار