22. شهريور 1395 - 8:24   |   کد مطلب: 12335
واقعه غدیر ۶ سال متمادی است که در کشور بازسازی می‌شود

به گزارش شبنم همدان ، جام جم آنلاین به نقل از مهر نوشت : سردار یعقوب سلیمانی در دیدار با آیت الله ابراهیم امینی که با موضوع بازسازی واقعه غدیر برگزار شد، گفت: واقعه غدیر ۶ سال متمادی است که در کشور بازسازی می‌شود.

وی افزود : در سال ۸۹ عید غدیر با سالروز تأسیس بسیج همزمان شد که در آن سال ایده بازسازی واقعه غدیر مطرح و مورد استقبال قرار گرفت. پس بازسازی واقعه غیر هر ساله همزمان با عید سعید غدیر اجرا شده و در سال جاری نیز این واقعه در ۱۶۷ نقطه کشور و همچنین در نجف و سوریه بازسازی می‌شود.

مسئول سازمان اردویی بسیج مستضعفین تاکید کرد: بازسازی این واقعه به با کمک مردم و به شکل کاملا مردمی انجام می‌شود و امسال هفتمین سال اجرای این برنامه است و در حال حاضر بر اساس آمار ۱۴ هزار نیرو درگیر برگزاری هر چه بهتر این برنامه هستند.

به گفته سلیمانی، بسیاری از مردم به شکل حضوری در مراسم بازسازی واقعه حضور داشته و از نزدیک این برنامه را تماشا می‌کنند طبق آمار در سال‌های گذشته سه میلیون نفر از نزدیک شاهد بازسازی واقعه بوده‌اند.

این برنامه همچنین در استان‌های سنی نشین و اهل تسنن نیز اجرا می‌شود و این عزیران نیز در بازسازی واقعه غدیر مشارکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار