7. شهريور 1395 - 8:14   |   کد مطلب: 12059
تیم ملی کانوپولوی بانوان کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا عازم این کشور شد. صبا رحمتی، بانوی کانوپولیست کشورمان اعلام کرد: «با انگیزه بالا و با هدف ارتقای سطح آماده حضور در مسابقات جهانی کانوپولو هستیم».

به گزارش شبنم همدان به نقل از سایت ورزش بانوان : مسابقات جهانی کانوپولوی بانوان ۱۰ الی ۱۴ شهریور ماه به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود و تیم ملی کانوپولوی بانوان کشورمان هم بامداد امروز ششم شهریور ماه برای شرکت در این رقابت‌ها عازم ایتالیا شدند. در همین راستا، خبرنگار سایت ورزش بانوان با صبا رحمتی بانوی ۲۶ ساله کانوپولیست تیم ملی بزرگ‌سالان کشورمان، گفت و گویی دارد که متن آن در ذیل آمده است:

صبا رحمتی ابتدا در خصوص این مسابقات به خبرنگار سایت ورزش بانوان گفت: مسابقات جهانی کانوپولو هر دوسال یک‌بار با حضور ۲۷ تیم از کشورهای جهان برگزار می‌گردد و این دوره از این رقابت‌ها، به میزبانی ایتالیا، هفدهمین دوره از مسابقات جام جهانی است. ایران در دو رده جوانان و بزرگسالان به این مسابقات تیم اعزام می‌کند.

مهسا رحمتی کانوپولوی بانوان

رحمتی ادامه داد: سال ۲۰۱۴ این مسابقات به میزبانی فرانسه برگزار شد. تیم کانوپولوی بانوان ایران، مقام هشتم این رقابت‌ها را بدست آورد و آلمان، انگلیس و فرانسه به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند. این دوره هم با سرمربی‌گری الهه عمرو و مربی‌گری آرام مرزآبادی ( هم بازیکن و هم مربی ) و با هدف ارتقای سطح عازم مسابقات می‌شویم. با اینکه با تیم‌های قدرتمندی همچون آلمان، لهستان، جمهوری چک و سوئد هم‌گروه شده‌ایم، امید داریم از مرحله مقدماتی صعود کنیم و مطمئنا با تلاش تیمیِ ما این مهم تحقق می‌یابد.

photo_2016-08-27_09-02-26

وی با اشاره به بالا بودن انگیزه بازیکنان تیم ادامه داد: انتظار داشتیم پیش از شروع مسابقات برای بالا بردن آمادگی بچه‌ها به چندین کاپ جهانی اعزام شویم. در هر صورت انگیزه بالایی داریم، به مدت یک ماه در اردوی آمادگی به سر بردیم و روزانه ۵ ساعت تمرین می‌کردیم.

بانوی کانوپولیست کشورمان افزود: شرایط اردوها مساعد بود و خوشبختانه برای حضور ما در این دوره از رقابت‌ها، یک اتفاق مثبت رخ داد و آنهم جذب اسپانسر برای حضور تیم کانوپولوی بانوان ایران در مسابقات جهانی ایتالیا بود. در حالیکه پیش از این با هزینه‌های فدراسیون عازم این مسابقات می‌شدیم در حال حاضر با حمایت برند “کراپ کافه” تمام تجهیزات ورزشی مورد نیاز ما جهت حضور در این رقابت‌ها تامین شده و مشکلی از این بابت نداریم.

صبا رحمتی در خصوص زلزله اخیر ایتالیا و نحوه برگزاری مسابقات جهانی کانوپولو گفت: مسابقات کانوپولوی بانوان در شهر سیراکوزای ایتالیا برگزار می‌شود و تقریبا از منطقه زلزله زده این کشور فاصله زیادی دارد. در هر صورت زلزله هم بیاید ما کار خودمان را انجام می‌دهیم.

بانوی کانوپولیست کشورمان در پایان گفت: از فدراسیون قایقرانی، بابت حمایت‌های خود از رشته پرهیجان کانوپولو و همچنین از مربیان و خانواده که همواره حامی و پشتیبان من بودند قدردانی می‌کنم.

مهسا رحمتی کانوپولوی بانوان

با انگیزه و با هدف ارتقای سطح در مسابقات جهانی کانوپولوی ایتالیا حاضر می‌شویم

انتهای پیام/ص 

دیدگاه شما

آخرین اخبار