14. مرداد 1395 - 14:10   |   کد مطلب: 11592
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان خبر داد
اعزام زوج های جوان همدان به مشهد مقدس
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: با همکاری موسسه نورالمهدی (عج) زوج‌های جوان همدان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس از همدان : اسدالله ربانی‌‌مهر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری موسسه نورالمهدی (عج) زوج‌های جوان همدان با شرایط ویژه و مناسب به مشهد مقدس اعزام می‎شوند.

وی هدف از اجرای این برنامه را ترویج فرهنگ ازدواج آسان دانست و گفت: زوج‌های جوان زندگی شان را با یک سفر معنوی پرخاطره شروع می‌کنند و این می‌تواند در آینده زندگی آنها تاثیرگذار باشد و در نهایت باعث پایداری زندگی آنها شود.

معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه این سفر 6 روزه بوده و هزینه آن 320 هزار تومان است، ادامه داد: 40 درصد آن نقد و 60 درصد به صورت اقساطی است.

وی با بیان اینکه زوج‌های کارمند و کسانی که بتوانند ضمانت معتبر برای موسسه داشته باشند می‌توانند از این سفر استفاده کنند، گفت: اسکان زائرین در مکانی نزدیک حرم و در هتل آپارتمان‌های تمدن، اخوان، پردیس، یاسین، آل علی، گوهر و آنا پیش‌ینی شده است.

ربانی‌مهر با بیان اینکه برای زوج‌های جوان در این سفر برنامه‌های خوب فرهنگی نیز پیش بینی شده است، خواستار توجه به این مهم شد.

وی گفت: افراد متقاضی می‌توانند برای ثبت نام این برنامه فرهنگی که در روز ششم شهریورماه انجام می‌شود به خیابان شریعتی مقابل چهارراه کبابیان، دفتر موسسه نورالمهدی (عج) مراجعه کرده و یا با شماره تماس 32518669- 32510719 برای ثبت نام مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار