2. مرداد 1395 - 19:51   |   کد مطلب: 11342
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان:
ایستگاه‌های اتوبوس شهری همدان جابه‌جا می‌شوند
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان از جابه‌جایی ایستگاه‌های اتوبوس شهری مناطق پرترافیک همدان به نقاط کم‌حجم‌تر ترافیکی خبر داد.

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : عباس صوفی اظهار داشت: برای تسریع در اجرای پروژه‌های پیاده‌روسازی شهر همدان ایستگاه اتوبوس شهرک فرهنگیان یک و دو به محوطه پارکینگ سرگذر انتقال داده می‌شود.

وی افزود: در ادامه طرح جا‌به‌جایی ایستگاه اتوبوس‌ شهری، تا یک ماه آینده ایستگاه اتوبوسی شهرک الوند و مریانج نیز به پایانه فرات انتقال می‌یابد.

صوفی با اشاره به حجم بالای ترافیک در مناطق گردشگری همدان در روز‌های تعطیل بیان کرد: حجم بالای ترافیک و بسته شدن مسیر عبوری خیابان‌هایی که منتهی به مناطق گردشگری می‌شود نیازمند طرحی ترافیکی است که در شورای ترافیک استان مورد بررسی قرار بگیرد.

وی با اشاره به طرح تعریض مسیر گنجنامه تصریح کرد: طرح تعریض کردن مسیر ورودی به گنجنامه به دلیل وجود اراضی و باغات تحت تملک شخصی با مشکل مواجه می‌شود که ایجاد مسیری جدید در بازگشت جایگزین بهتری برای طرح تعریض مسیر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار همدان اظهار داشت: اگرچه طرح ایجاد مسیر بازگشت گنجنامه طرحی هزینه‌بر است اما به نظر می‌رسد قابلیت اجرایی بیشتری نسبت به تعریض مسیر آن داشته باشد.

وی با اشاره به پروژه پایانه اتوبوس شهری سرگذر تاکید کرد: اجرای پروژه سرگذر با اینکه از نظر زمان و هزینه طرح اجرایی سختی نداشت اما در کشور بی‌نظیر بود و می‌تواند الگویی برای سایر پروژه‌های این چنینی باشد.

صوفی بیان کرد: به دلیل وجود بازار تره بار در محوطه سرگذر به منظور رفاه حال شهروندان توسط سازمان میادین میوه و تره‌بار چرخ دستی‌هایی تهیه شده که در چهار نقطه توسط کانکس‌های شهرداری در اختیار مردم قرار داده می‌شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار