31. تير 1395 - 8:37   |   کد مطلب: 11289
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: طرح حذف دفترچه درمانی هفته آینده بعد از دو سال تلاش به طور آزمایشی در تهران آغاز و کارت‌ الکترونیکی جایگزین این دفترچه‌ها خواهد شد.

به گزارش شبنم همدان ، جام جم به نقل از سازمان تامین اجتماعی نوشت : سید تقی نوربخش ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه این سازمان در جنگ اقتصادی در خط مقدم قرار دارد، اظهار کرد: برنامه‌های این سازمان به‌صورت مشخص درآمده و از این روز این نهاد یک سازمان منظم و با ثبات است.

وی با تاکید بر پاک دست بودن و قانون‌مدار بودن مسئولان سازمان تامین اجتماعی افزود: تمام مجموعه‌های زیردستی این نهاد به‌صورت دقیق و منظم و به دور از فعالیت‌های سیاسی و وارد شدن به مباحث لابی‌گری و سفارشی اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تولیدات سازمان تامین اجتماعی باعث ایجاد یک امنیت اجتماعی در جامعه خواهد شد تصریح کرد: برنامه‌های این سازمان به‌ صورت مدون و منظم است همچنین در هفته تامین اجتماعی چند پروژه بیمه‌ای، اقتصادی و درمانی در 18 استان کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوربخش با اشاره به اینکه برخی از طرح‌ها و پروژه‌های سازمان تامین اجتماعی به مرحله اجرا در آمده است تصریح کرد: در طول دوران فعالیت این دولت چند طرح در برخی از استان‌های کشور از جمله خوزستان، ایلام، سیستان و بلوچستان و بیرجند که متوقف شده بود به مرحله اجرایی و بهره‌برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه باید برای رفع محرومیت‌ها تلاش‌های بیشتری را انجام داد گفت: بهره‌برداری از بیمارستان امیر کبیر در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در دو ماه آینده با افتتاح این مرکز سطح خدمات را بالا ببریم.

نوربخش با اشاره به انجام برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی یک نسخه درمانی و شفا دهنده برای اقتصاد کشور است و برنامه‌هایی مانند بخشش جرایم کارفرمایان خوش حساب در این سازمان در کنار کارهای بزرگ دیگر صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پرداخت متمرکز حقوق مستمری‌گیران و پیگیری آن برای بهره‌برداری رسمی آن افزود: طرح حذف دفترچه درمانی از هفته آینده بعد از دو سال تلاش به طور آزمایشی در تهران آغاز می‌شود و کارت‌ الکترونیکی جایگزین دفترچه‌های کاغذی خواهد شد.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار