15. تير 1395 - 17:47   |   کد مطلب: 10916
شهردار همدان گفت: تمامی پارکها و مراکز تفریحی توریستی همدان مانند سال‌های گذشته برای میزبانی و پذیرش مسافران و کردشگرانی که درعید فطر مقصد آنها همدان است آماده شد.

به گزارش شبنم ها به نقل از تسنیم از همدان :  سید مصطفی رسولی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دو مناسبت 14 تیرماه، اظهار کرد: روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها یکی از مناسبت‌های چهاردهم تیرماه است که گرامیداشت این روز را به منظور قدردانی از خدمات کارکنان شهرداری، به ویژه سازمان خدمات شهری، فضای سبز و پارک‌بان‌ها به ویژه در بخش کارگران فضای سبز برگزار می‌کنیم.

وی روز قلم را از مناسبت‌های مهم در روز چهاردهم تیر عنوان کرد وافزود: همه ما باید با توجه به جایگاه و مسئولیت خود پاسخگو باشیم و خبرنگاران نیز با نقدهای سازنده به مطالبات مردم پاسخگو باشند.

رسولی با تاکید بر انتقادپذیر مسئولان گفت: نقدهای سازنده را پذیرا هستم اما به جاست هنگامی که نقدها عنوان می‌شود خدمات نیز بیان شود.

وی به جابجایی رایگان نمازگزاران در روز عید فطر به مصلی اشاره کرد و گفت: همچون سال‎های گذشته خدمات حمل و نقلی رایگان در مسیر رفت و برگشت با توزیع بروشور صورت می‌گیرد و 20 هزاربسته صبحانه نیز توزیع می‌شود.

شهردار همدان اظهار داشت: پیش‌بینی‌ شده که همانند دو سال گذشته در ایام تعطیلات عید فطر شاهد حضور مسافران در استان باشیم و با توجه به دمای 13 تا 16 درجه‌ای استان در این ایام حجم مسافران بیشتری را نسبت به سال گذشته در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

وی تشریح کرد:در ایام تعطیلات چهار پارک شهر به عنوان کمپ نصب چادر مورد نظر قرار گرفته و پارک‌های شهروند، مادر، ارم و مجموعه فرهنگی توریستی ابوذر برای نصب چادر در ایام تعطیلات انتخاب شده‌اند که مجموعه ابوذر ظرفیت نصب 1000 چادر را دارد.

وی بیان داشت: سطح شهر توسط حوزه معاونت خدمات شهری پاکسازی و نظافت پارک‌ها، سرویس‎های بهداشتی و اماکن اقامتی اقداماتی انجام می‌گیرد.

رسولی یادآور شد: آماده‎‏سازی ورودی‌های شهر با رنگ‌آمیزی جداول و دیوارنوشته‌ها و آذین بندی خیابان‌ها، روشنایی میادین و ریسه‎کشی معابر به ویژه شب اول عید به منظور ایجاد فضای شاداب در شهر از دیگر اقدامات معاونت حوزه خدمات شهری است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار