26. ارديبهشت 1395 - 14:05   |   کد مطلب: 10291
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تاکبد کرد:
خانواده موثرترین و تاثیر گذارترین نهاد در جامعه
محمدابراهیم الهی تبار در کارگروه بانوان این استان گفت:خانواده موثرترین نهادی که می تواند در جامعه تاثیرگذار باشد.
خانواده ,موثرترین, نهاد , جامعه

به گزارش شبنم ها، معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به نقش تاثیر گذار زنان در خانواده و جامعه افزود: فرهنگ ملی و دینی جامعه اسلامی ما نشان دهنده نقش موثر بانوان در خانواده و جامعه است .

 

وی بابیان اینکه حضور موثر زنان در جامعه برکت است گفت: تقویت نقش زنان در جامعه از وظایف مهم دولت خواهد بود.

 

الهی تبار با اشاره به اینکه سلامت روحی و روانی جامعه و به خصوص زنان باید تامین شود، افزود: همه باید در صیانت از نهاد خانواده تلاش کنند.

 

وی گفت:عوامل تقویت کننده نهاد خانواده را باید مورد حمایت قرار دهیم همچنین امور و مسائلی که موجب آسیب رساندن به خانواده ها می شود باید  شناسایی و با آن ها مقابله کنیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد : باید آموزش لازم در زمینه نهاد خانواده وجود داشته باشد.

 

الهی تباربا اشاره به نامه ی استاندار به معاون بهداشت مبنی بر استفاده از ظرفیت بیمه ها در زمینه ناباروری اظهارداشت: ناباروری یکی از بحث های مهمی است که باید مورد توجه  مسئولین و مردم قرار گیرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه نرخ باروری دراستان از 1/9 دهم به دو رسیده است، خاطر نشان کرد: باید تلاش در جهت افزایش ازدواج، کاهش طلاق، تبلیغ بر افزایش نسل و افزایش نرخ باروری جزء اولویت ها باشد.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در پایان سخنان خود بابیان اینکه ظرفیت های خوبی در استان داریم که بایداحصا شوند گفت: اموربانوان باید کارمحتوایی را افزایش دهد تا ازظرفیت ها برای تقویت نهاد خانواده استفاده کنیم.

 

الهی تبار احصا و استفاده از ظرفیت های استان را  یکی از وظایف کارگروه خانواده دانست.

انتهای پیام /

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار