15. ارديبهشت 1395 - 8:53   |   کد مطلب: 10232
سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان در پی به شهادت رسیدن سرهنگ پاسدار شهید" علیرضا شمسی پور " پیام تسلیتی را صادر کرد .
پیام تسلیت, جامعه زنان همدان, شهادت, سرهنگ پاسدار ,شهید والا مقام, علیرضا شمسی پور ,

به گزارش شبنم ها،  پل شهادت گذرگاهی است برای رسیدن  به معبود ، که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

 

سازمان بسیج جامعه زنان استان همدان عروج سرهنگ پاسدار شهید علیرضا شمسی پور پنجاه و دومین شهید تفحص که روز گذشته در جریان تفحص پیکر مطهر شهدای والفجر 4 در ارتفاعات کانی‌مانگا پنجوین در عراق به شهادت رسید به محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مد ظله العالی) و بیت محترم ایشان و عموم مردم ولایت مدار ایران اسلامی ودارالمومنین و دار المجاهد استان همدان تبریک و تسلیت عرض  می نماید.

 

امید که روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزیند و از روزی الهی بهره مند گردد.

 

 گفتنی است سردار شهید «علیرضا شمسی‌پور» مسئول سابق بسیج ورزشکاران استان همدان بعد از شهید قاضی‌خانی، سردار شهید حاج حسین همدانی، شهید مجید صانعی، شهید مجتبی کرمی، شهید میلاد مصطفوی، شهید محسن فانوسی، شهید مرتضی ترابی و شهید حیدر ابراهیم‌خانی نهمین شهید برون مرزی استان است که به جمع یاران شهید خود پیوست.

 

شهید شمسی پور همچنین در هشت سال دفاع مقدس حضوری پر رنگ داشته و به عنوان یکی از مدافعان حرم الله در سوریه نیز شناخته می شود.

 

 

پیام تسلیت, جامعه زنان همدان, شهادت, سرهنگ پاسدار ,شهید والا مقام, علیرضا شمسی پور ,

دیدگاه شما

آخرین اخبار