12. ارديبهشت 1395 - 13:12   |   کد مطلب: 10206
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به شعار سال و خدمت رسانی شهیده رضایی در مناطق محروم کشور، اظهارکرد: بانوان جامعه می توانند با بهره گیری مناسب و ارزنده از وصیت نامه شهدای زن و چگونگی شیوه زندگی آنان نقش مهمی را در اقتصاد مقاومتی ایفا نمایند.
مسئول بسیج جامعه زنان, سپاه انصارالحسین, همدان,شهیده رضایی , نسل جوان, اقتصاد مقاومتی,

 به گزارش شبنم ها ، فاطمه ستاری نوید در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس استان همدان؛ ضمن تبریک فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهارداشت: بزرگترین معلمان تاریخ که برای همیشه تاریخ می توان از آنها درس گرفت، قطعا شهدایی هستند که با تاسی از سیره اهل بیت(ع) راه را از بی راهه تشخیص داده و به سعادت دنیوی و اخروی رسیده اند.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات موثری که در سال های گذشته از سوی سازمان بسیج انجام می گیرد، معرفی شهدای شاخص است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه معرفی شهدای شاخص باعث می شود تا معلمان حقیقی جامعه به عنوان الگو برای نسل های جوان به صورت ویژه ای مشخص گردند، عنوان داشت: شهیده رقیه رضایی خود بهترین الگو برای نسل جوان کشور است.

ستاری اضافه کرد: خوشبختانه این شیوه جدید الگو دهی به جوانان تا کنون توانسته است بسیاری از ویژگی های شخصیتی شهدا را در بین این قشر عظیم جامعه نهادینه نماید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهید رقیه رضایی جوان ترین شهید جمعه خونین مکه در سال 1366 می باشد، گفت: پرداختن به ویژگی های شخصیتی این معلم شهید به ویژه در بین فرهنگیان می تواند راه های پیشرفت بسیاری را برای این قشر فراهم آورد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز کرد: از بارزترین ویژگی های شخصتی این شهیده گرانقدر می توان به ولایت پذیری و ایستادگی در راه انقلاب اشاره کرد.

ستاری افزود: همین دو مولفه اصلی وجودی این شهید گرانقدر می تواند نقشه راهی باشد تا همگان بتوانند با بهره گیری از آن نه تنها راه سعادت خود بلکه راه پیشرفت کشور را نیز هموار سازند.

وی همچنین بیان کرد: سازمان بسیج جامعه زنان سپاه استان همدان نیز همانند سنوات گذشته تمامی تلاش خود را در جهت معرفی هرچه بهتر این شهید به عموم جامعه به ویژه نسل جوان به کار خواهد بست.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تقدیر از فعالان عرصه جنگ نرم که در حوزه معرفی شهدا تلاش می کنند، از آنان خواست تا در کنار این مجموعه در جهت معرفی شهدای شاخص سال به ویژه شهیده رضایی از هیچ کوششی دریغ نکنند.

ستاری با اشاره به اینکه نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت از مهترین اقدامات بسیج به شمار می رود، عنوان داشت: بهره گیری از فعالان جنک نرم به ویژه در حوزه ترویج فرهنگ شهدا یکی از کارهایی است که خود می تواند در اثر بخشی بهتر و بیشتر به این مهم جامه عمل بپوشاند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شعار سال و خدمت رسانی شهیده رضایی در مناطق محروم کشور، اظهارکرد: بانوان جامعه می توانند با بهره گیری مناسب و ارزنده از وصیت نامه شهدای زن و چگونگی شیوه زندگی آنان نقش مهمی را در اقتصاد مقاومتی ایفا نمایند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: قطعا پرداختن به این مهم می تواند در تحقق بخشیدن به فرامین رهبری به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی نقشی مهم را ایفا نماید.

ستاری در پایان خاطرنشان کرد: امید آن می رود تا در پایان سال بتوانیم اندکی از سیره شهدا را در خود نهادینه ساخته و ادامه دهنده واقعی راه آنان باشیم.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار