8. ارديبهشت 1395 - 9:26   |   کد مطلب: 10165
یک رسانه انگلیسی طی گزارشی آورده است: «زنان ایرانی از توریست های غربی می خواهند برای مبارزه با ظلم و ستم در ایران! قانون حجاب را نقض نمایند.»
کمپین آزادی آزادی یواشکی

به گزارش شبنم ها به نقل از ،روزنامه آنلاین ایندپندنت انگلیس(Independent) در گزارشی به تحرکات عوامل "کمپین آزادی یواشکی" از زنان گردشگر در ایران برای برداشتن حجاب خود پرداخته و آن را درخواست "زنان ایرانی" از توریست های غربی خوانده است.

 

کمپین "آزادی یواشکی" نمونه‌ای از برنامه‌های ضدفرهنگی است که توسط مسیح علی نژاد از جاسوسان فراری ضد انقلاب به راه افتاد و حاشیه‌هایی را در شبکه‌های ماهواره‌ای، رسانه‌های فارسی زبان و برخی خبرگزاری‌های خارجی ایجاد کرد.

 

این رسانه انگلیسی در عنوان خبر خود آورده است: «زنان ایرانی از توریست های غربی می خواهند برای مبارزه با ظلم و ستم در ایران! قانون حجاب را نقض نمایند.»

 

در این گزارش آمده است: «همچنان که توریست های غربی، بیشتر و بیشتر به سوی ایران می روند، از زنان خارجی درخواست می شود که قوانین محدود پوشش کشور را زیر پا بگذارند و در مقابل قوانین محدود کننده موضع گیری نمایند.»

 

البته دیگر رسانه های انگلیسی نیز با اشتیاق به پوشش رسانه ای این خبر برای تبلیغ هنجارشکنی علیه حجاب در ایران و کمک به ترویج فرهنگ برهنگی پرداخته اند. بی بی سی در گزارشی با اشاره به این خبر نوشت: «دو سال پیش، بی بی سی از راه اندازی کمپینی تحت عنوان "آزادی های یواشکی" خبر داد که تصاویری از زنان ایرانی که روسری خود را برداشته اند، به نمایش گذاشته است.

 

اما درخواست اخیر این کمپین در واکنش به مشکلات ایجاد شده برای خدمه زن هواییمایی ایر فرانس است که به آن ها اعلام شده بود باید در خاک ایران حجاب مورد انتظار ایران را رعایت کنند.

 

کمپین آزادی های یواشکی در حمایت از آن ها، از تمامی گردشگرانی که به ایران سفر می کنند خواسته است که روسری های خود را برداشته و تصاویرشان را برای این کمپین ارسال نمایند.»

 

این در حالی است که شرکت هواپیمایی ایرفرانس خواستار احترام به قوانین کشورمان از سوی خدمه خود شده و طی دستورالعملی از آنها خواسته است در صورت تمایل به حضور در پروازها به مقصد ایران، حجاب را رعایت کنند.
 

 

 

 

انتهای پیام/ غ

دیدگاه شما

آخرین اخبار