4. ارديبهشت 1395 - 13:42   |   کد مطلب: 10146
یک مبلغ حوزه علمیه بیان کرد:
امیرالمومنین علی (ع) سند افتخار شیعیان است
حجت الاسلام ذو الفقاری در جمع معتکفین گفت:شیعیان به محبت امیرالمومنین علی (ع) افتخار می کنند.
امیرالمومنین, علی (ع) ,سند افتخار ,شیعیان ,

 به گزارش شبنم ها، حجت الاسلام ذولفقاری در جمع معتکفین مسجدجامع شهرجورقان گفت:عظمت ماه رجب تا جایی است که  دراحادیث  ذکره شده "این رجبیون" و ما این عنوان را در خصوص ماه های دیگر قمری نشنیده ایم  .

 

وی افزود: در دو زمان گفته شده  اعمالت را از نوشروع کن یک زمانی که فردی معتکف باشد و دیگر ایامی که فردی فردی به زیارت ابا عبدالله حسین (ع)  مشرف شده باشد.

 

مبلغ حوزه علمیه بیان کرد:در این دو زمان خطاب می رسد که بنده من گناهان گذشته تو بخشیده شد و تو ازنو شروع کن. و لذا زمانی که معتکف از مسجد بیرون می رود گویی به مانند فردی است که تازه از مادر بنده متولدشده است.

 

حجت الاسلام ذولفقاری با اشاره به برخی خصوصیات و فضائل امیرالمومنین علی(ع) گفت:محبت  امیرالمومنین علی (ع) درجان ودل  شیعیان است و مابه این انس و  محبت افتخار می کنیم .

 

وی افزود: از اینکه فرزندانمان بامحبت امیرالمومنین علی (ع)  بزرگ می شوند به خود می بالیم .

 

این خطیب توانمند با اشاره به حدیثی در خصوص فضایل حضرت علی (ع) گفت: پیامبر در شب معراج ازحضرت جیرائیل پرسید این شترانی  که می روند و بارهایی راحمل میکنند چیست؟ جبرئیل فرمود:این شتران چند صدسال پیش حرکت کردند واول وانتهایش معلوم نیست اما بارشان  کتاب هایی است ک درفضائل امام علی علیه السلام نوشته شده است.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار