8. آذر 1395 - 3:14   |   کد مطلب: 13864
ر سومین روز پس از رحلت پیام آور صلح و دوستی ، عداوت و جاه طلبی عده ای از پیروانش ، جانشین بر حق وی را مغلوب و دل دردانه آن حضرت را خون می کند.

به گزارش شبنم همدان، رحلت پیامبر برای مسلمین جانسوز است اما برای شیعیان جانسوز تر. در سومین روز پس از رحلت پیام آور صلح و دوستی ، عداوت و جاه طلبی عده ای از پیروانش ، جانشین بر حق وی را مغلوب و دل دردانه آن حضرت را خون می کند.

سقیفه بنی ساعده،  اولین مکانی است که ظلم به اهل بیت پیامبر را پس از وی نظاره می کند و تا روز رستاخیز برای شهادت برحق، لب نمی گشاید. فدک، دومین مکانی که شاهد ظلم مزدوران قدرت به خانواده پیامبر اسلام  است . غاصبان با این ظلم تنها یک تکه ای از خاک زمین را نمی دزدند آنها خوب می دانند فدک چه حکمی دارد برای همین بعد از غصب حکومت نشانه امامت را نیز به تاراج می برند. اینجا حکومت اسلامی که حق دختر پیامبر خدا را به زور تصاحب کرده است باز هم مزدورانه پا را فراتر می گذارد و حریم خانه دردانه پیامبر را نیز می شکند.

رحلت پیامبر سراسر درد است برای آنهایی که هنوز غم نبود پیامبر را هضم نکرده مصیبت حمله به خانۀ دخترش بر سرشان آوار می شود. آنها چگونه مسلمانانی بودند که یادگار پیامبرشان را بی رحمانه با در و دیوار شکنجه کردند. آری  دردهای رفتن نبی اکرم برای شیعیان بسیار است . 

شبنم ها , afkl ih, رحلت پیامبر, shabnamha

دیدگاه شما

آخرین اخبار