7. اسفند 1394 - 19:32   |   کد مطلب: 9631
گزارشی خواندنی از حال و هوای رای اولی ها در روز انتخابات
شوق حضور در خلق حماسه سیاسی /حضور نسل چهارم انقلاب زینت بخش انتخابات
همزمان با سراسر کشور رای اولی های همدانی از دقایق ابتدایی صبح امروز با حضور در پای صندوق‌های رای ، در حماسه هفتم اسفندماه شرکت کرده و هیجان و شعف مشارکت سیاسی در سرنوشت کشور را تجربه کردند.
انتخابات,رای اولی ها ,شرکت در انتخابات,دشمن شناسی

به گزارش شبنم ها، امروزجمعه هفتم اسفندماه نسل چهارم انقلاب در همدان نیز همزمان با سراسر کشور با حضور در پای صندوق های رای برای اولین بار در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند  با آگاهی و بلوغ سیاسی به حماسه حضور هفتم اسفند رونق بخشیدند.

رای  اولی ها با حضور در انتخابات ثابت کردند که نسل جوان ایران نیز از راه و اندیشه های امام و شهدا فاصله نمی گیرد و پایبند اهداف و آرمانهای انقلاب و با پشتیبانی از نظام و کشور خود در تمام صحنه های سرنوشت ساز حضور فعال و پویا خواهد داشت.

وجود این شور و شوق وصف‌ناشدنی در بین نسل جوان که اکثرا دانش‌آموز هستند،ما را بر آن داشت که  با این گروه از آینده سازان ایران اسلامی به گفتگو بنشینیم.

 

 

شرکت در انتخابات نشانه غرور ملی است

یکی از نوجوانان همدانی شرکت در انتخابات را نشانه عزت و غرور ملی بیان کرد افزود: لذت حضور در انتخابات احساس مفید بودن را به انسان هدیه می دهد و من از این بابت خوشحال هستم .

 وی تصریح کرد: اینکه دانش‌آموزان نیز می‌توانند در مسائل مهم  جامعه نقش داشته باشند، اتفاق زیبایی است .

او ادامه  می دهد با وجود تمام مشکلاتی که با آنها مواجه هستیم و با وجود گرانی و بیکاری باز هم در انتخابات شرکت می کنیم و به دنیا نشان می دهیم که عشق به  رهبر در خون جوانان ایران جاری است.

یک جوان رای اولی دیگر که در شعبه اخذ رای حضور داشت  به خبرنگار ما گفت: من از اینکه می توانم در سرنوشت و آینده  کشورم موثر باشم خوشحالم و یقین دارم که انتخابات دستاورد مهمی را برای نسل جوان به ارمغان خواهد آورد.

وی گفت: دشمن بداند و ببیند  ملت ایران همواره با حضوردر صحنه نشان می دهند که هیچگاه به بیگانگان اجازه نخواهند داد تا در امور داخلی کشورشان دخالت کند.

این نوجوان رای اولی ادامه داد: دشمنان ایران بدانند که انقلاب اسلامی  ایران با وجود رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی )مقتدرتر از گذشته در دنیا خواهد درخشید و اجازه دخالت به دشمن را نخواهد داد.

 

 

 حضور رأی اولی ها موجب ناامیدی دشمن

مونا نوروزی نیزیکی از دانش‌آموزانی  است که امسال جزو رای اولی‌ها قرار گرفته است وی درگفتگو با خبرنگار ما گفت: از اینکه می بیینم  رای تک تک ما آینده کشور را تعیین می کند احساس خوبی دارم .

مونا ادامه داد: اگر می خواهیم دشمنان را مایوس کنیم کشورمان پیشرفت کند و همه باید در انتخابات حضور داشته باشیم .

این دختر همدانی عمل به فرامین رهبری را دلیل  حضورش در انتخابات دانست و گفت: امیدوارم فردی را انتخاب کنم که برای استان به‌طور واقعی تلاش کند.

شقایق نصرایی  دیگر رای اولی استان همدان  که در آخرین ساعات رای گیری در شعب اخذ را حضور پیدا کرد ه است گفت :من شناسنامه ام نزد خودم نبود و با سختی تواستم به آن دسترسی پیدا کنم .وی هدف از این حضور را لبیک به دعوت رهبری در پای صندوق های رای بیان کرد و افزود:هیچ بهانه ای برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رای وجود ندارد .

مهسا رمضانی با بیان اینکه حضور درانتخابات برای اولین بار تجربهٔ شیرین و به ‌یادماندنی برایش خواهد بود افزود: امیدوارم نماینده ای رای بیاورد که  اجازه نفوذ دشمن در مسائل داخلی کشور را به دشمنان و خصوصا آمریکا ندهد .

وی  در پاسخ به سوال ما که از نماینده منتخب خود چه انتظاری دارید گفت: امیدوارم افراد دلسوز وارد مجلس شوند.

 

به گزارش شبنم ها رأی اولی‌ها در هر انتخاباتی  اعم از ریاست جمهوری ؛ مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی، و یا نمایندگان شورای شهر و ... جایگاه خاصی را  دارند چرا که این قشر با شرکت حداکثری در ایجاد شور انتخاباتی  تأثیرگذار خواهند بود .

اری  این روزها که دشمن همچون گذشته سعی در کمرنک کردن و بی تاثیر نشان دادن  نقش مردم در تعین سرنوشت مملک را دارد و از طریق  ماهواره ها و فضای مجازی  به تبلیغ عدم حضور در پای صندوق های رای می پردازد جوانان و نوجوانان این مرزو بوم به همراه سایر اقشار با حضور پر رنگ خویش در پای صندوق ها  مشت محکمی را بر دهان بیگانگان کوبیدند و افتخاری دیگر را برای ایران اسلامی در صحنه  جهانی به  نمایش گذاشتند.و به جهانیان ثابت کردند که  مردم همدان  و ایران اسلامی همواره گوش به فرمان رهبر و پیرو ولایت بوده و هیچگاه ارزش های اسلامی را رها نخواهند کرد .

 انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار