3. اسفند 1394 - 9:20   |   کد مطلب: 9438
مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده در استانداری همدان بیان کرد:
امیدواریم انتخابات هفتم اسفند برای ملت ایران خیر و برکت به ارمغان آورد
مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده در استانداری همدان با بیان اینکه نقش مجلس در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بر هیچ کس پوشیده نیست گفت: انتظار میرود تمام اقشار جامعه از جمله بانوان که همواره در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بعد از آن فعالانه در تمام محور های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی تلاش کرده اند در انتخابات هفتم اسفند ماه نیز حضوری پر شورتر از قبل داشته باشند و حماسه سیاسی دیگری را به وجود آورده و موجب استحکام بیشتر پایه های انقلاب اسلامی و افزایش همبستگی و انسجام ملی گردند.
امیدواریم انتخابات هفتم اسفند برای ملت ایران خیر و برکت به ارمغان آورد

 به گزارش شبنم ها، طاهره دوروزی اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی و اوضاع بین الملی و منطقه ای، ایران اسلامی نیازمند مجلسی توانمند و قوی است تا بتواند نقش خود را در جهت توسعه کشور و عبور موفقیت آمیز از چالش ها و پرداختن به اولویت ها ایفا کند.

وی افزود: در سال همدلی و همزبانی حضور در انتخابات مایه افتخار است و حضور حداکثری در صحنه تصمیم گیری برای تعیین سرنوشت خویش در جوامع مردم سالاری به عنوان مهمترین شاخص شناخته می شود.

دوروزی ادامه داد: مردم عزیز ایران اسلامی با حضور در انتخابات بار دیگر عزت و شکوه ملی و عدالت اجتماعی به عرصه ظهور می رسانند و مظهر مردم سالاری دینی خواهند بود.

دوروزی اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) ضمن تاکید بر  تکلیف بودن شرکت در انتخابات؛ نتیجه حضور مردم را حفظ نظام جمهوری اسلامی از تهدید های دشمن دانسته اند و با توجه به اینکه حفظ نظام اسلامی نیز طبق دیدگاه ایشان از اوجب واجبات است در نتیجه می توان دریافت که حضور و شرکت مردم در اتخابات نه تنها وظیفه اجتماعی است بلکه از واجبات دینی و شرعی نیز می باشد.

 مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده در استانداری همدان رای دادن  را  برای تک تک افرادجامعه یک حق دانست و افزود:حضور در انتخابات ارتباط این حق را با حقوق دیگران و نیز از جهت حفظ نظام اسلامی از خطرات و تهدیدات، در عین حال یک تکلیف و وظیفه نیز قلمداد می کند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: انتظار می رود که نامزدهای محترم انتخابات مرزهای قانونی را رعایت کنند و با یگانگی ویکدلی به جلب مشارکت مردم برای حضوری پر شورتر بپردازند و به رسالت خطیر صداقت در پیام رسانی و فضا سازی برای حضوری هوشمندانه در انتخابات توجه داشته باشند.

وی افزود: امیدواریم حلاوت پیروزی عظیم دولت و ملت در توافقات هسته ای با حضور پر شور مردم در این انتخابات که اولین انتخابات در دولت تدبیر و امید است شیرین تر شود و مجلسی همراه با دولت بتواند در راستای پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارد .

وی درپایان گفت: امیدواریم ارمغان انتخابات هفتم اسفند برای ملت فهیم ایران اسلامی خیر و برکت فراوان داشته باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار