10. بهمن 1394 - 10:23   |   کد مطلب: 9069
در حالی که وزیر ارتباطات از ماه‌های گذشته اعلام کرده بود که تلگرام با ایران در این راستا همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد اما هنوز این کانال ها آزادانه اقدام به انتشار محتواهای غیر اخلاقی می‌کنند.
محتواهای غیر اخلاقی تلگرام همچنان دست به دست می‌شود/ لزوم ورود جدی دستگاه‌های مسئول به این موضوع

به گزارش شبنم ها؛ به نقل از راه دانا، طی چند سال گذشته موضوع جدید روی آوردن مردم به شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی به عنوان یکی از مهم ترین موضوعات جامعه مطرح شده است که تقریباً می‌توان گفت در این چند سال دستگاه‌ها و نهاد‌های زیادی را درگیر خود کرده است.

شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر ویچت، وایبر، واتس آپ، لایت، تلگرام، اینستاگرام و ... شبکه‌هایی هستند که تا کنون در دوره های مختلف توانستند کاربران زیادی را از میان ایرانی ها به عنوان مخاطب خود جذب کنند.

در این میان عمر تلگرام و اینستا گرام از همه این شبکه‌ها بالاتر بوده و بر خلاف به وجود آمدن محتواهای مجرمانه در این شبکه‌ها، همچنان در کشور آزادانه مشغول فعالیت هستند.

طی ماه‌های گذشته کانال‌هایی در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند که ضمن شکستن حرمت‌های جامعه، اقدام به انتشار فیلم های مستهجن می کنند.

این کانال‌ها علاوه بر انتشار فیلم‌های دوربین‌های مخفی گاهاً اقدام به انتشار عکس‌های شخصی افراد به همراه شماره‌های آنها نیز می‌کنند.

در حالی که وزیر ارتباطات از ماه های گذشته اعلام کرده بود که تلگرام با ایران در این راستا همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد اما هنوز این کانال‌ها آزادانه اقدام به انتشار محتواهای غیر‌اخلاقی می‌کنند.

از طرف دیگر گسترش این محتواهای غیر‌اخلاقی در کنار قبح شکنی خاموش در جامعه، اعتراض بسیاری از والدین را بر انگیخته و مردم خواستار رسیدگی مسئولین به وضعیت کانال‌ها و شبکه‌های غیر‌اخلاقی در تلگرام هستند.

انتهای پیام/ش

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار