8. بهمن 1394 - 9:24   |   کد مطلب: 9044
به همت حوزه هنری استان همدان؛
کتاب بانوان ملایری دیده می‌شود
مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان از رونمایی کتاب شعر سه تن از بانوان ملایری با حضور دکتر علیرضا روزبهانی خبرداد.
کتاب بانوان ملایری دیده می‌شود

به گزارش شبنم ها به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، مریم زندی در این باره گفت: در نخستین گام از چاپ مجموعه چندجلدی از اشعار برگزیده‌ی بانوان استان، کتاب «اندوه خیابان یک طرفه» به چاپ سپرده‌شد که در مراسمی و با حضور شاعران این مجموعه و با همکاری نهاد کتابخانه های شهر ملایر رونمایی می‌شود.

 

وی ادامه داد: این کتاب مجموعه اشعار سپید سه‌تن از شاعران ملایری به نام‌های نرگس شیرزادی، مریم کرمی، و لیلا واحدی است که در 90 صفحه در قطع خشتی به قیمت 6000تومان وارد بازار شده‌است.

 

زندی افزود: انتشارات سوره مهر این مجموعه را که چهل و چهارمین اثر مکتوب حوزه هنری استان همدان است، روانه بازار کرده که شامل 15 شعر از مریم کرمی، 12 شعر از نرگس شیرزادی و 18 شعر از لیلا واحدی است.

 

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان ادامه داد: این اثر که چهارمین کتاب شعر تولیدی این حوزه و نخستین جلد از مجموعه آثار بانوان شاعر استان همدان است، در شمارگان 1100 نسخه و با طراحی جلد آرش نیکفر به چاپ رسیده است.

 

زندی در پایان گفت: مراسم رونمایی از مجموعه شعر سپید بانوان ملایری روز سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه 1394 ساعت 15 در کتابخانه علامه مجلسی شهر ملایر و با حضور دکتر علیرضا روزبهانی، صاحبان اثر، شاعران و علاقمندان برگزار خواهدشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار