12. دى 1394 - 12:16   |   کد مطلب: 8639
رئیس کمیته پومسه بانوان همدان خبر داد
«نبود اسپانسر» مشکل بانوان پومسه‌کار همدانی
رئیس کمیته پومسه بانوان همدان گفت: بانوان فعال در تکواندوی استان با وجود کسب موفقیت‌های چشمگیر برای حضور در مسابقات مختلف از جمله لیگ‌ها نیاز به اسپانسر دارند.

به گزارش شبنم ها فروزان بابا‌حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، با اشاره به حضور موفق بانوان پومسه‌کار همدانی در مسابقات لیگ دسته یک اظهار کرد: هیئت تکواندوی استان با آگاهی از توانایی بانوان فعال در این رشته تعدادی از ورزشکاران را به مسابقات لیگ دسته یک کشور اعزام کرد.

وی به کسب نتیجه رضایت‌بخش توسط بانوان اشاره کرد و گفت: بانوان استان در رقابت‌های لیگ دسته یک و در رده سنی 15 تا 17 سال پومسه موفق به کسب عنوان سومی تیمی شدند.

رئیس کمیته پومسه بانوان همدان افزود: پس از برگزاری هشت دور رفت و برگشت با حضور هفت تیم بانوان نوجوانان استان پس از تیم‌های تهران و زنجان با عملکرد خوب بر سکوی سوم این رقابت‌ها ایستادند.

وی با تأکید بر عملکرد خوب بانوان استان در این رقابت‌ها تصریح کرد: در هفته آخر این رقابت‌ها ورزشکاران استان رقابت‌های دیدنی را با ورزشکاران تیم تهران داشتند.

باباحیدری با بیان اینکه هدایت تیم اعزامی دختران را به عهده داشت، گفت: شقایق پاشایی، شقایق سادات جلیلیان، مریم باباحیدری و هانیه عبدی ترکیب تیم پومسه بانوان همدان را تشکیل می‌دادند.

وی در توضیح رقابت‌های لیگ دسته یک بانوان بیان کرد: هشتمین دوره لیگ دسته یک پومسه زنان «جام نشاط» با حضور 297 پومسه‌رو در سه بخش انفرادی، تیمی و ابداعی در خانه تکواندو پیگیری شد.

رئیس کمیته پومسه بانوان همدان ادامه داد: ورزشکاران در بخش انفرادی رقابت‌ها در 6 رده سنی و در بخش تیمی نیز در چهار رده سنی با یکدیگر رقابت کردند.

وی با بیان اینکه در بخش انفرادی رده 31 تا 40 سال نیز ورزشکاران عناوینی کسب کردند، خاطر‌نشان کرد: سیده‌معصومه حسینی بانوی پومسه‌رو استان جایگاه دوم  و فاطمه محمدعلیزاده دیگر بانوی ورزشکار استان نیز عنوان سوم مشترک رقابت‌ها را از آن خود کردند.

باباحیدری یاد‌آور شد: با وجود ظرفیت‌های بسیار در بخش بانوان، این رشته آینده درخشانی را در بخش بانوان پومسه استان می‌بیند که با حمایت‌های لازم موفقیت‌های بیشتری در این بخش رقم خواهد خورد.

وی اظهار کرد: هم اکنون ورزشکاران در خانه تکواندو استان تمرینات خود را به طور مداوم و برای حفظ آمادگی پیگیری می‌کنند و امیدواریم با حضور حامی در این بخش بتوانیم ورزشکاران را به مسابقات در سطوح مختلف اعزام کنیم.

گفتنی است در سومین دوره لیگ برتر پومسه زنان جام ستارگان که در سه بخش انفرادی، تیمی و ابداعی با حضور 114 پومسه‌رو در خانه تکواندو برگزار شد پرستو نگین‌خلجی بانوی پومسه‌کار استان در رده سنی کمتر از 12 سال نیز موفق شد در جایگاه سوم مشترک بخش انفرادی این رقابت‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار