10. دى 1394 - 9:59   |   کد مطلب: 8609
دبیر هیئت تیراندازی همدان از حضور بانوان استان در لیگ دسته یک کشور خبر داد و گفت: 12 بانوی تیرانداز استان در دو بخش تفنگ‌بادی و تپانچه در لیگ دسته یک حضور دارند.

به گزارش شبنم ها صالح فریدی در گفت‌و‌گو با فارس، با بیان اینکه هیئت تیراندازی همدان امسال تیم بانوان را راهی لیگ دسته یک کرده است، اظهار کرد: تیم استان متشکل از 12 بانوی تیرانداز استان در دو اسلحه تفنگ‌بادی و تپانچه است.

وی در توضیح مسابقات لیگ دسته یک بانوان گفت: این رقابت‌ها با حضور هشت تیم از استان‌های ارومیه، قم، اهواز، شیراز، تهران و همدان در حال پیگیری است.

دبیر هیئت تیراندازی استان همدان افزود: تا این مرحله از لیگ عملکرد بانوان استان رضایت‌بخش بوده و امید کسب جایگاه نخست در این رقابت‌ها دوچندان شده است.

وی با اشاره به اعزام 6 بانو به مسابقات در بخش تفنگ‌بادی بیان کرد: سمانه چایانی، فاطمه پاک‌طینت، منیره جمور، سمانه صنایعی، حدیثه رشیدی و فاطمه چهاردولی بانوان اعزامی در بخش تفنگ‌بادی هستند.

فریدی به حضور 6 بانوی تیرانداز در بخش تپانچه اشاره کرد و ادامه داد: رضوان عسگری، مینا بارانی، مینا قربانی، سمیه فتحیان، غزاله زراعت‌چی و منی‍ژه کاظمی نیز بانوان اعزامی در بخش تپانچه هستند.

وی با بیان اینکه یکی از مربیان تیم حاضر در لیگ است، خاطر‌نشان کرد: سید‌مهدی موسوی نیز مربی دیگر تیم اعزامی و لیلا ثمر‌بخش سرپرست تیم بانوان در لیگ است.

دبیر هیئت تیراندازی استان همدان یاد‌آور شد: مسابقات لیگ دسته یک بانوان به دلیل برگزاری مسابقات مختلف کشوری دو ماه تعطیل بود و از 18 دی ماه مسابقات لیگ ادامه می‌یابد.

وی به دو شانس استان برای حضور در المپیک اشاره کرد و افزود: ساسان شهسواری و مه‌لقا جام‌بزرگ دو شانس تیراندازی استان برای حضور در المپیک 2016 هستند.

فریدی اظهار کرد: هیئت تیراندازی استان تاکنون تلاش‌های بسیاری برای درخشش ورزشکاران فعال در این رشته داشته است.

وی با تأکید بر اینکه این هیئت در امر استعدادیابی نیز عملکرد مناسبی داشته است، گفت: بسیاری از ورزشکاران برجسته استان نیز حاصل استعدادیابی موفق در این رشته هستند.

انتهای ییام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار