9. دى 1394 - 9:29   |   کد مطلب: 8587
معاونت خواهران بسیج دانشجویی همدان:
9 دی سالروز تبلور بصیرت مردم ولایت مدار ایران بود
معاونت خواهران بسیج دانشجویی همدان گفت: 9دی سالروز تبلور بصیرت مردم ولایت مدار ایران می باشد و نقش توده های مختلف مردم از جمله زنان در جلوگیری از انحراف و سازش با دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در آن به خوبی مشهود است

به گزارش شبنم ها، معاونت خواهران بسیج دانشجویی همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: 9دی سالروز تبلور بصیرت مردم ولایت مدار ایران می باشد و مهم ترین ویژگی آن نقش توده های مختلف مردم به عنوان پایه های انقلاب اسلامی در جلوگیری از انحراف و سازش با دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

آزاده شادکام گفت: در این روز ملت بصیر و همیشه در صحنه پس از هشت ماه فتنه جواب دندان شکنی به فتنه گران داخلی و خارجی دادند.

معاونت خواهران بسیج دانشجویی همدان افزود: فتنه 88 در واقع برآیندی از همه فتنه هایی بود که از پیش از انقلاب اسلامی با هدف در هم کوبیدن و از هم پاشیدن نظام مقدس اسلامی در فضای داخلی و بین المللی علیه انقلاب و نظام دنبال می  شد.

شادکام تصریح کرد: یکی از نشانه های خارجی طرح ریزی شده برای فتنه 88 ، برنامه ای با عنوان جنبش سبز بود که  سالها قبل توسط سناتورهای آمریکایی ازجمله مک کین برنامه ریزی شده بود.

 معاونت خواهران بسیج دانشجویی همدان  با بیان اینکه  دشمنان قسم خورده انقلاب به خیال خودشان به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی بودند گفت: در فتنه سال 88، دشمنان انقلاب اسلامی با ادبیات های مختلفی ازجمله تقلب از هیچ تلاشی برای تشویش اذهان عمومی و به آشوب کشیدن کشور عزیزمان دریغ نکردند.

شادکام تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که عزت و عظمت انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران هزار شهید و تحت رهبری مقام معظم رهبری است به این سادگی ها خدشه دار نخواهد شد.

وی افزود: آنچه در این میان این دشمنی ها بر همگان چه در داخل و چه در سطح بین الملل محقق  می شود چیزی جز ذلت و خواری آمریکا و ایادی اش نخواهد بود.

شادکام  با اشاره به نقش زنان در تجلی حماسه 9 دی افزود: زنان از ابتدای انقلاب اسلامی و حتی پیش تر از آن نقش بسزایی در خط دهی و جریان سازی انقلاب داشتند و حضور حماسی زنان و دختران بصیر ایرانی در همه عرصه های علمی ، فرهنگی، اجتماعی  و سیاسی  از جمله 9 دی 88 لبیکی دیگر به ندای رهبر بود.

معاونت خواهران بسیج دانشجویی همدان در پایان گفت: امید است زن شریف و عزیز ایرانی با حفظ هویت اصیل ایرانی و اسلامی خود با پشت پا زدن به همه الگوهای غلط غرب همچنان زنده و پویا در تربیت نسلی اثرگذار وآینده ساز باشد، ما زنده ایم با بصیرت ما زنده ایم با هویت اسلامی.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: 9دی، بصیرت

دیدگاه شما

آخرین اخبار