17. آذر 1394 - 17:03   |   کد مطلب: 8318
در مراسم تودیع و معارفه ای، از زحمات دکتر احمد اسدی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر همدان تقدیر و دکتر طوس کیانی به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی شد.
انتصاب دکتر طوس کیانی به سمت رئیس مرکز علمی کاربردی هلال احمر همدان

به گزارش شبنم ها، طی مراسمی با حضور مدیران ارشد جمعیت هلال احمر استان همدان، روسای مرکز آموزش علمی کاربردی این جمعیت تودیع ومعارفه شدند.

در این مراسم معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه مراکز آموزش علمی و کاربردی به عنوان یک مکان علمی با اندیشه و مغز مخاطبان خود سر و کار دارند، خاطر نشان کرد: از آنجا که دانش به مثابه نور است، فعالیت های علمی حرکتی نورانی و متعالی را به سوی تحقق آرمان های والا موجب می شوند.

وی، در همین راستا، توجه به پویایی و بالندگی مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر را بسیار مهم قلمداد کرد وافزود: بحمدالله این مرکز از سال 89  با تلاش دکتر اسدی و همکارانش با سازو کار فیزیکی خوبی موجودیت پیدا کرده است ودرفرصت اندک توانسته درمیان علمی کاربردی های  کشورخودرامطرح کندوحتی دراین زمینه حائز چندرتبه کشوری هم بوده است.

حسین اشرفی تغییر، تحول و دیگر اندیشی را رمز موفقیت همه مجموعه ها دانست و با اشاره به اینکه مرکز علمی و کاربردی هلال احمر همدان نیز به چنین تحولی نیاز داشت، خاطرنشان کرد: اخلاق نیکو در کنار علم و دانش ویژگی دکتر اسدی بود و بعد از ایشان نیز دکتر طوس کیانی، که علاوه بر دارا بودن این ویژگی ها از پزشکان حاذق و رزمندگان متواضع جبهه ها هستند عهده دار سرپرستی مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر همدان خواهند شد.

در این مراسم دکتر طوس کیانی در سخنانی قبول این مسئولیت را توفیقی الهی دانست و با تآکید بر خدمتگزاری بی منت به دانشجویان و مجموعه هلال احمر، ابراز امیدواری کردکه با تلاش شبانه روزی بتواند سنگ بنایی که دکتر اسدی بنا نهاده اند را ارتقا داده وبه جایگاه مناسب ودرخور شان جمعیت برساند.

وی توجه به اخلاق اسلامی را جزء منشوراخلاقی مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر همدان عنوان کرد و افزود: تنها در صورتی می توان  به کسب رتبه های برتر علمی از سوی مرکز، افتخار کرد که موفقیت های علمی و پله های طرقی درکنار اخلاق اسلامی حاصل شده باشد.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر احمد اسدی، رئیس اسبق مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر همدان با اهدای هدیه ای تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار