12. آذر 1394 - 11:58   |   کد مطلب: 8260
رقابت های مرحله رفت لیگ والیبال نشسته بانوان با حضور تیم های گروه الف و به میزبانی هیات همدان از امروز در مجموعه حاج بابایی آغاز شد.
 رقابت های مرحله رفت لیگ سیزدهم والیبال نشسته بانوان در همدان آغاز شد

به گزارش شبنم ها به نقل از   همدان ورزش؛ مرحله رفت سیزدهمین دوره لیگ باشگاهی والیبال نشسته بانوان در دو گروه الف و ب از امروز در مجموعه ورزشی حاج بابایی مریانج در حال برگزاری است که در گام اول، رقابت های گروه الف به رقابت می پردازند.
تیم های هیات کرمان، هیات همدان، استقلال ساری، هیات آذربایجان شرقی، شهرداری ارومیه، و هیات گلستان تیم هایی هستند که در قالب گروه الف در یک جدول دوره ای با هم روبرو می شوند.
پس از برگزاری مسابقات بین این 6 تیم، سه تیم برتر به رقابت های دسته برتر و سه تیم دیگر به مسابقات دسته یک راه می یابند و مرحله برگشت مسابقات به صورت مجزا در دسته برتر و دسته یک برگزار خواهد شد.
تیم های شرکت کننده در این مسابقات، روز گذشته وارد همدان، محل برگزاری مسابقات شدند و رقابت های آنها امروز در جریان است.صبح امروز کرمان 3 بر 0 گلستان را برد و تا دقایقی دیگر همدان به مصاف ارومیه خواهد رفت .تیم استان متشکل از اکرم سبک رو، زهرا نجاتی عارف، بهجت کریمی ،مهری فلاحی، بیتا معظمی، فاطمه نبی ئی، سهیلا فیضی، منیژه کریمی، لیلا حسینی، مرضیه حیدری ،اعظم قربانی، زهرا بیات، مرضیه کشاورز، زهرا عبدی، طیبه بشیری به مربیگری طاهره صادقیان و سرپرستی لاله سعادتمند در این مسابقات حضور دارند.
شایان ذکر است این مسابقات تا 14 آذر ادامه دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار