8. آذر 1394 - 12:44   |   کد مطلب: 8220
هفته نخست ششمین دوره رقابتهای لیگ جودو بانوان با صدرنشینی نماینده لرستان به پایان رسید.
لیگ جودو بانوان با حضور دو تیم از استان همدان برگزار شد

به گزارش شبنم ها به نقل از  همدان ورزش؛ این دوره از مسابقات روز جمعه با حضور هشت تیم در سالن شهید افراسیابی آغاز شد. 
در هفته نخست این رقابتها تیم ها سه بار به روی تانامی رفتند که در مرحله نخست کات شاهروز در یک رقابت نزیدک 5بر4 از سد هیات جودو نهاوند گذشت ، آکادمی ملی جودو 5بر3 مقابل لبنیات سهند تبریز صاحب پیروزی شد. نیروی مقاومت 8بر یک در دیدار با سپهر همدان پیروز از تاتامی خارج شد و اسطوره لرستان هم 7بر2 عمراه شهر جدید گلبهار را از پیش رو برداشت. 
در مرحله دوم کات شاهرود 6 بر3 مقابل لبنیات سهند تبریز پیروز شد. نیروی مقاومت بسیج در یک مبارزه نزدیک 5بر3 از سد هیات جودو نهاوند گذشت. اسطوره لرستان 7 بر یک آکادمی ملی جودو را شکست داد و شرکت عمران شهر جدید گلبهار4 بر 5 نتیجه را به سپهر همدان واگذار کرد.
نیروی مقاومت و کات شاهرود که دو بازی نخست خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در آغاز دور سوم برابر هم صف آرایی کردند که این مقاومتی ها بودند که 6بر3 پیروز از میدان خارج شدند. اسطوره لرستان با برتری 6بر3 مقابل لبنیات سهند تبریز سومین پیروزی خود را کسب کرد. هیات جودو نهاوند 8 بر یک شرکت عمران شهر جدید گلبهار را شکست داد و سپهر همدان هم در آخرین بازی 6بر3 آکادمی ملی جود را از پیش رو برداشت. 
در پایان بازیهای هفته نخست و در جدول رده بندی اسطوره لرستان با 9 امتیاز و تفاضل 14 در صدر جدول ایستاد. نیروی مقاومت با 9 امتیاز و تفاضل 12 خانه دوم را به خود اختصاص داد. در این جدول شرکت کات شاهرود با 6 امتیاز و تفاضل 1 و سپهر همدان با 6 امتیاز و تفاضل 1- سوم و چهارم شدند. 
تیم سپهر همدان را زهرا لطفی با دو برد، فرزانه احدی راد با 1برد، زهرا خانیان با 1برد،سمانه قنبری پاک با یک برد، زهرا خرمی با 2 برد، شیرین رضایی با 3 برد،مائده وفائی با 1 برد، یاسمن احمدی راد با 1برد،رقیه خدابنده لو با دو برد و زهرا خالدی با 1 بردبه مربیگری کبری کرمی و سرپرستی فاطمه متین در این رقابتها حضور دارد.
تیم هیئت جودو نهاوند هم با ترکیب آذر کولیوند با 3 برد، مبینا عزیزی با 3برد، زینب جلالوند با 2برد، فاطمه آقاجانی با 1 برد، نگار عباسی با 2برد، فهیمه ده پهلوان با 2برد، زهرا حیدری و مرضیه سلگی با یک بردبه مربیگری مژگان کولیوندو سرپرستی مریم علی بخشی به این رقابتها اعزام شدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار