5. آذر 1394 - 9:34   |   کد مطلب: 8184
معاون برنامه ریزی شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: باید بسیج بکوشد هر چه بیشتر وابستگی‌ها را کم کند و از تکیه بر اقتصاد تک پایه همانند نفت بکاهد و سعی در تامین همه جانبه نیازهای کشور به دست صنعتگران ایرانی داشته باشد.
ارزش مقابله باجنگ نرم دشمن کمترازمقابله باجنگ سخت نیست/توجه به اقتصادمقاومتی مهم‌ترین اقدامات بسیج باشد

دکتر اکرم حسینی مجرد، معاون برنامه ریزی شورای فرهنگی اجتماعی زنان در گفت وگو با خبرنگار طنین یاس، ضمن  تبریک هفته بسیج به مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: زنان بسیجی فرهیختگانی هستند که در هر زمان با شناخت و بصیرت وظیفه خود را تشخیص داده و در عمل با تبعیت محض از ولایت فقیه و با جدیت تمام در خط ولایت حرکت می کنند .

وی تصریح کرد: حوزه هایی چون اقتصاد مقاومتی از حوزه‌های تکلیف برای زنان بسیجی است که در را آن توجه به صرفه جویی مطرح می‌شود و خود برنامه ریزی هایی را می طلبد که با توجه به این نکات، گام ارزشمندی در این خصوص خواهد بود.

معاون برنامه ریزی شورای فرهنگی اجتماعی زنان گفت: بسیج می‌کوشد هر چه بیشتر وابستگی‌ها را کم کند واز تکیه بر اقتصاد تک پایه همانند نفت بکاهد و سعی در تامین همه جانبه نیازهای کشور به دست صنعتگران ایرانی باشد ، که همین امر نیز از جمله اقدامات مهم به شمار می‌رود .

حسینی مجرد ادامه داد: از دیگر اقدامات جهادگران بسیجی ؛ حرکت در مسیر جنگ نرم است که دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب از طریق دور کردن جوانان از ارزش‌ها ی معنوی فرهنگ، ما سعی در این اقدام دارند .

معاون برنامه ریزی شورای فرهنگی اجتماعی زنان  تصریح کرد: توجه به شجاعتی که در رویارویی با این مسائل لازم است از جمله مسائل مهمی است که می بایست به آن توجه شود .چرا که در این عصر امر به معروف و نهی از منکر می تواند اقدام عملی و جدی در ناکام ماندن دشمنان باشد.

 وی گفت : گام اول در مقابله با دشمنان، شناخت دشمن است به طوری که در تمام زمینه ها و جهات دشمنان را بشناسیم  و با ترفندهای آنان آشنا باشیم ، چرا که دشمنان نه هر روز بلکه لحظه به لحظه به فکر ضربه زدن هستند و برای طرح‌های خود در سطح کلان ومیلیاردی کارهای مختلفی را انجام می دهند که قطعا در این خصوص می‌بایست اقدامات ایجابی ایجاد شود .

وی ادامه داد: در این صورت جوانان و زنان انقلابی ما به آثار دشمن شناسی آگاه می شوند و با شناخت راه صحیح و با توجه و تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری به مقابله صحیح با این موارد بپردازند.

معاون برنامه ریزی شورای فرهنگی اجتماعی زنان اظهار کرد: ایستادگی شجاعانه در مقابل برنامه‌های دشمن مخصوصا در حوزه جنگ نرم تلفاتی را مسلما ایجاد می‌کند و کسانی که در عرصه جنگ نرم زحمت می‌کشند و تلاش دارند از بسیجیانی که در حوزه جنگ سخت تلاش کرده اند کمتر نیستند .

 معاون برنامه ریزی شورای فرهنگی اجتماعی زنان خاطر نشان کرد: جنگ نرم نیز دقیقا آزار و اذیت‌های خاص خود را همانند دیگررویارویی‌ها به دنبال دارد و دشمنان نیز در این حوزه به دنبال ضربه زدن خواهند بود که با برخورد آگاهانه  و امیدوارانه  در فضاهای مجازی و جنگ نرم نیز می توانیم نقش خود را ایفا کنیم .

دکتر اکرم حسینی مجرد افزود: هر لحظه دشمنان طرح جدیدی را برای انحراف فکری و فرهنگی و ارزشی برای جوانان  ما دارند و وظیفه همگان خصوص جامعه بسیجی در مقابله با این حمله مشهود است و هر شخص آگاه  به نوبه خود می بایست به روشن‌گری بپردازد و وظیفه خود را در قبال نظام و انقلاب ایفا کند .

وی خاطر نشان کرد: در منطقه از ایران و انقلاب به عنوان الگویی یاد می‌ شود و توجه به ارزش‌ها و ایستادن با تمام وجود در مقابل دشمنان همواره مورد توجه قرارگرفته است .

وی در پایان با اشاره به اینکه فضایی باز شده است که زنان مسلمان از جای جای جهان به معرفی خود و فعالیت های ارزشی بپردازند خاطر نشان کرد: راه حق  همواره پیروان واقعی خود را داشته است و صبح امید نزدیک است .

انتهای پیام

دیدگاه شما

آخرین اخبار