1. آذر 1394 - 18:40   |   کد مطلب: 8134
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به توزیع رایگان 140 جلد فرهنگنامه ی کودکان و نوجوانان در مدارس ابتدایی استان، تصریح کرد: دایره المعارف (زندگینامه مصور مقام معظم رهبری ) در سطح شهرستان ها ، نواحی و مناطق مختلف استان توزیع شد.
توزیع زندگی نامه مصور مقام معظم رهبری در مدارس ابتدایی استان همدان

به گزارش شبنم ها به نقل از  زنگ اول، عبدالرضافولادوند با اعلام این خبر، اظهار کرد: همزمان با هفته ی کتاب و کتاب خوانی طرح اهدای کتاب به کتابخانه های مدارس و تجهیز و پالایش کتابخانه ها اجر اشد.
 فولادوند ساماندهی کتابخانه های مدارس استان را از جمله برنامه های این هفته ذکر کرد و افزود: توسعه ی کتابخانه های دیجیتالی و راه اندازی ایستگاه مطالعه در مدارس شبانه روزی از دیگربرنامه های اجرا شده در هفته کتاب خوانی بود.
 وی با اشاره به توزیع رایگان 140 جلد فرهنگنامه ی کودکان و نوجوانان در مدارس ابتدایی استان، تصریح کرد: دایره المعارف (زندگینامه مصور مقام معظم رهبری ) در سطح شهرستان ها ، نواحی و مناطق مختلف استان توزیع شد.

وی از برپایی 750 نمایشگاه کتاب در مدارس این استان همدان خبرداد.
 به گفته ی فولادوند بازدید دانش آموزان از کتابخانه های عمومی ، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، تقدیر از منتخبین مسابقات کتاب خوانی، تقدیر از دانش آموزان و همکاران مؤلف، معرفی تازه های نشر به دانش آموزان، تقدیر از مدیران، معاونین، معلمان و مربیان فعال در حوزه کتاب خوانی و ... ازدیگر برنامه های اجرا شده در هفته کتاب و کتاب خوانی بود .
 مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که برنامه های هفته ی کتاب و کتاب خوانی با هدف توسعه و تبیین فرهنگ مطالعه در بین دانش آموزان اجرا گردید، ابراز امیدواری کرد: این برنامه ها محدود به زمان خاصی نشده و به طور مستمر مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار