16. آبان 1394 - 18:01   |   کد مطلب: 7944
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای همدان خبر داد:
بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان
مدیرکل آموزش فني و حرفه اي استان همدان بيان داشت: مراكز آموزش فني و حرفه اي در سطح استان از شانزدهم آبان ماه به مدت يك هفته آماده پذيرش بازديدكنندگان مي باشند.
بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان

به گزارش شبنم ها، علیرضا مهرابی با اعلام اين خبر بيان داشت: برنامه بازديد همگاني از مراكز آموزش فني و حرفه اي در سال جاري از شانزدهم تا بیست و یکم آبان ماه، به طور هماهنگ در سراسر كشور اجرا مي شود.

وی افزود: بازديد همگاني از مراكز آموزش فني و حرفه اي ثابت دولتي؛ مجهز به جديدترين تجهيزات كارگاهي و آموزشي و مربيان توانمند كه ارائه دهندهآموزش هاي مهارتي روز دنيا  و همگام با استانداردهاي جهاني در كشور است، همه ساله توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار مي شود و فرصتي مغتنم در راستاي ارتقاي ارتباط با مخاطبان سازمان است.

مهندس مهرابی بيان داشت: بازديد از مراكز آموزش فني و حرفه اي در دو سطح  مقامات و مسؤولان و عموم مردم شامل: دانش آموزان، کارجویان، دانشجويان، فارغ التحصيلان دانشگاهي، اتحادیه های اصناف و صنايع و ....  صورت مي گيرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان اظهار داشت: ترويج و ارتقاي فرهنگ مهارت آموزي، كار و كارآفريني، ارتقاي منزلت آموزش هاي فني و حرفه اي، معرفي ظرفيت ها، توانمندي ها و خدمات سازمان آموزش فني و حرفه اي و آگاهي از انتظارات و نيازهاي مخاطبان از جمله اهداف برگزاري بازديدهمگاني می باشد.

بنابراين گزارش، علاقمندان مي توانند،براي اطلاعات بيشتر با روابط عمومی اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان، باشماره 34224400 تماس حاصل نمایند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار