13. مهر 1394 - 5:10   |   کد مطلب: 7521
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان مطرح کرد:
372 عنوان بر نامه همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک در همدان برگزار می شود
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان اظهار داشت: 372 عنوان برنامه به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک در استان همدان برگزار می‎شود.
372 عنوان بر نامه همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک در همدان برگزار می شود

به گزارش  شبنم ها، سید 'محمدرضا جوادی' در نشست خبری  با اصحاب رسانه استان با اشاره به برنامه های اجرایی هفته ملی کودکبیان داشت شعار امسال  هفته کودک «دنیا با لبخند کودکان زیباتر است» عنوان شده است .

وی خاطر نشان کرد: کانون پرورش فکری به عنوان یکی از متولیان  امور فرهنگی در حوزه  کودکان  و نوجوانان و به مناسبت فرا رسیدن هفته ملی کودک از 15 تا 24 مهر ماه ویژه برنامه های متنوعی را برای شهروندان کودک تدارک دیده است.

وی تصریح کرد:هدف از اجرای این بر نامه ها  ثبت خاطرات شاد و پرشور و نشاط برای کودکان است .

جوادی در خصوص برنامه های روز جهانی و هفته ملی کودک  با اشاره برخی برنامه های هفته کودک از جمله راهپیمایی نمادین ،قرائت  بیانیه در حمایت از کودکان یمن، اجرای برنامه طولانی‌ترین نقاشی در میدان باباطاهرگفت: در سال گذشته 584 عنوان برنامه توسط کانون پرورش فکری اجرا شد که این رقم در سال جاری به  900 عنوان برنامه رسیده است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن و اجرای بر نامه  پرواز بادبادک‌ها در محل تپه عباس‎آباد از دیگر برنامه‌های هفته کودک در این استان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با بیان اینکه  38 مرکز فرهنگی استان فعال است افزود: از این تعداد  28 مرکزبه صورت ثابت  ثابت، 7 مرکز به صورت سیار و3 واحد  پستی شهرهای کوچک و روستاهای نزدیک مناطق شهری را پوشش می‎دهند.

جوادی با اشاره به فعالیت هفت مرکز روستایی و سه مرکز پستی تصریح کرد: 150 روستا تحت  پوشش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است افزود:هر واحد پستی با توجه به عضو گیری در حوزه ارسال کتاب و مطالب خواندنی و آموزشی حداقل با 10 الی 15 روستا در ارتباط هستند.

گفتنی است مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان همچنین از ایجاد غرفه های عرضه محصولات کانون در محل برگزاری جشنواره تئاتر کودک  خبر داد.

انتهای پیام/پ

372 عنوان بر نامه همزمان با روز جهانی و هفته ملی کودک در همدان برگزار می شود

دیدگاه شما

آخرین اخبار