15. تير 1394 - 14:22   |   کد مطلب: 6413
رئیس پلیس امنیت عمومی همدان خبر داد:
برخورد جدی با آتلیه‌های عکاسی متخلف در همدان
رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان از برخورد جدی با آتلیه‌های عکاسی متخلف در سطح استان خبر داد.
برخورد جدی با آتلیه‌های عکاسی متخلف در همدان

 به گزارش شبنم ها، احمد رحیمی با بیان اینکه عکاسی و فیلمبرداری از بانوان باید توسط خانم انجام شود، اظهار کرد: عکاسی و فیلمبرداری از عروس و داماد با پوشش نامناسب توسط آقایان ممنوع است.

وی با بیان اینکه فعالیت آتلیه‌‌های عکاسی و فیلمبرداری‌ باید طبق قوانین و مقررات باشد تصریح کرد: واحدهایی که در زمینه فیلمبرداری فعالیت دارند اگر خلاف ضوابط انتظامی و اختصاصی عکاسی‌ها اقدام کنند با آنها برخورد می‌شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان با تأکید بر لزوم رعایت قوانین از سوی واحدهای صنفی عکاسی و فیلمبرداری خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی دارای متصدی آقا تنها اجازه عکاسی از آقایان را دارند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبه واحدهای صنفی عکاسی و فیلمبرداری عکاسی از خانم نیز باید توسط خانم انجام شود، عنوان کرد: در صورتی که مسئول یک واحد عکاسی و یا فیلمبرداری در یک واحد صنفی عکاسی، همکار خانم نداشته باشد باید از پذیرش بانوان برای ارائه خدمات عکاسی خودداری کند.

رحیمی به بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از آتلیه‌های عکاسی و فیلمبرداری در سطح استان اشاره کرد و گفت: شکایات مردمی نیز یکی از راه‌های مطلع شدن ما از عدم رعایت قوانین و مقررات است.

وی همکاری مردم در این زمینه را خواستار شد و تأکید کرد: بخشی از نظارت‌ها را خود مردم باید بر دوش بگیرند و در این راه یاری‌گر پلیس باشند.

رئیس پلیس امنیت عمومی همدان با بیان اینکه ممکن است بسیاری از مشکلات از دید واحدهای نظارتی پنهان بماند، عنوان کرد: واحدهای نظارتی تعریفی برای نظارت خود دارند و برای موفقیت در نظارت نیازمند همیاری بیشتر مردم هستند.

انتهای پیام/

منبع فارس

دیدگاه شما

آخرین اخبار