11. تير 1394 - 12:19   |   کد مطلب: 6382
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: این اداره کل تفاهم نامه همکاری آموزشی با هدف توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی بخش کشاورزی و صنایع روستایی در جهت تحقق برنامه کلان توسعه روستایی و عشایری و ... با توجه به اهداف آموزش مستمر روستائیان در بخش کشاورزی و صنایع روستایی با استفاده از ظرفیت طرفین شامل مراکز آموزشی دولتی و غیر دولتی تعاونی ها و تشکل های روستایی و عشایری، یکپارچه سازی استانداردهای آموزش کشاورزی و صنایع تبدیلی و تکمیلی آن، توسعه مشاغل خانگی کشاورزی و ... منعقد کرد.
تفاهم نامه آموزشی فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی بسته شد

به گزارش شبنم ها، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان درخصوص تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: اعلام ظرفیت ها و دوره های آموزشی بخش کشاورزی در کلیه مراکز و آموزش های سیار به سازمان، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی سازمان در اجرای آموزش های مهارتی، تدوین و بازنگری استانداردهای آموزشی مورد نیاز سازمان، توسعه و اجرای آموزش های با الگوی بازار محور در بخش کشاورزی و ... از جمله تعهدات این اداره کل در تفاهم نامه است .

وی اضافه کرد: علاوه بر همکاری های دو دستگاه در اجرای دوره های آموزشی، برگزاری آزمون پایان دوره و صدور گواهینامه برای قبول شدگان نیز از تعهدات این اداره کل می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد، با اجرایی شدن این تفاهم نامه و برگزاری دوره های آموزش مهارتی گام موثری در راستای توسعه کمی و کیفی آموزش های مهارتی بخش کشاورزی و صنایع روستایی در جهت تحقق برنامه کلان توسعه روستایی و عشایری برداشته شود.

 

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار