1. تير 1394 - 13:50   |   کد مطلب: 6271
فرازی از زندگی بانوان شهیده لرستانی
مرگ شیرین ، شیرین بود
شیرین؛ مشکلات را با ایمان و توکل برخدای بزرگ و ارداه قوی تحمل و بر سختیها و مشکلات فائق می شد.
فرازی از زندگی بانوان شهیده لرستانی

شیرین نامداری در سال 1347 در شهرستان بروجرد بدنیا آمد و تحصیلات ابتدایی او از سال 53 تا 58 و دوره راهنمایی تا سال 1361و دوره دبیرستان را تا سال 64 در دبیرستان شهید بهشتی بروجرد با موفقیت به اتمام رسانید او از همان کودکی دارای ایمانی راسخ و قوی بود بطوریکه از اولین سالهای انجام فرائض بی اهمیت و یا کم اهمیت باشد

 او با اینکه امکانات زیادی برای ادامه تحصیل نداشت و خانواده نمی توانست بعلت مشکلات اقتصادی کارهای فوق بر نامه ای برای ارتقاء تحصیلی او انجام دهند.

اما او و این مشکلات را با ایمان و توکل خدای بزرگ و ارداه قوی  تحمل و بر سختیها و مشکلات فائق می شد پدرش با زحمت فراوان و کار طاقت فرسا کار گری قوت حلال او و خانواده اش را تامین می نمود و همین امر سبب شده بود که دارای ایمانی محکم و اراده ای  قوی و پشتکار فراوان و در عین حال راضی به رضایت حضرت حق باشد

 او در دوران انقلاب همراه با والدین در راهپیمائیها حضورمی یافت  و در تشکلها ی دانش آموزی  فعال و همیشه جزء انتظامات و انجمن های اسلامی دبیرستان بود بطوریکه اولیاء دبیرستان همواره در مسائل مدرسه از او کمک می گرفتند . وی درکنکور شرکت کرد و در دانشگاه الزهرا در رشته روانشناسی قبول شد  شیرین  همیشه سعی می کرد با نفوذ کلامش و با  عفاف وچادرش افراد فریب خورد ه را با اسلام آشتی دهد.

در دوران دبیرستان بسیار موفق بوده و همواره مورد تقدیر مسئولین از همه نظر قرار می گرفت . او بسیار فداکار بوده و با ایثار خود به دیگران کمک می کرد و در کارهای مربوط به بانوان تبحر و علاقه زیاد داشت و در زمینه خیاطی مهارت داشت و به فن آوری خانه داری بسیار آگاه بود تا اینکه در یک روز سرد به هنگامیکه برای کمک به یکی ار بستگانش از منزل خارج شد ه بوددر سال 1365  مورد تهاجم موشکهای  رژیم  بعثی عراق قرار گرفت و به فیض شهادت  نائل آمد.

روحش شاد و یادش گرامی باد

منبع: آساره خبر

دیدگاه شما

آخرین اخبار