31. ارديبهشت 1394 - 11:28   |   کد مطلب: 5978
مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان:
مدافعان ولایت از قیام مردمی یمن حمایت می‌کنند
مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان با بیان اینکه مدافعان ولایت از قیام مردمی یمن حمایت می‌کنند، گفت: جامعه جهانی باید با محکوم کردن این جنایات از قتل عام مردم مظلوم یمن جلوگیری کند.
یمن, بانوان, مقاومت, جامعه زنان

 به گزارش شبنم ها، فاطمه ستاری‌نوید با بیان اینکه این روزها شاهد به خاک و خون کشیده شدن کودکان و مردم مظلوم و بی دفاع یمن از سوی رژیم آل سعود هستیم، اظهار داشت: اتفاقات امروز جهان اسلام و به خصوص حملات خبیثانه و وحشیانه آل سعود و کشتار مردم بی‌گناه این کشور به خصوص زنان و کودکان دستاورد رژیم صهیونیستی و اقدامی غیرانسانی است.

وی افزود: قطعاً ملت مظلوم یمن با مقاومت، صبر و تحمل، نصرت و پیروزی را به دست خواهد آورد و خواری و ذلت از آن رژیم آل‌سعود متجاوز خواهد شد کما اینکه بارها در تاریخ شاهد این قضایا بوده‌ایم.

مسئول بسیج جامعه زنان استان همدان ضمن محکوم کردن اقدامات عربستان سعودی، بیان کرد: حملات آل سعود از سوی تمام مسلمانان جهان محکوم است.

وی در ادامه افزود: حامیان و مدافعان ولایت به ویژه بانوان بسیجی استان همدان از قیام مردمی، مردم یمن حمایت کرده و دخالت بیگانگان به ویژه حمله نظامی عربستان سعودی به یمن را به شدت محکوم و آن را نمونه آشکار دخالت بیگانگان در تعیین سرنوشت مردم یمن می‌دانند.

ستاری نوید در پایان خاطرنشان کرد: ما اطمینان داریم ملت غیرتمند و مظلوم یمن با تمام توان خود در برابر متجاوزان خواهند ایستاد و یمن را به گورستان متجاوزین تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار