16. ارديبهشت 1394 - 9:41   |   کد مطلب: 5801
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات کونگ فو (سبک آنزان رزم ) قهرمانی کشور در بخش بانوان به میزبانی سالن ورزشی شهید بهشتی ملایر برگزار خواهد شد.
بانوان,کونگ فو,مسابقات,کشوری ,ملایر /ملایر میزبان مسابقات کونگ فوی قهرمانی بانوان کشور

به گزارش شبنم ها، مهدی رضایی با اشاره به میزبانی ملایر در مسابقات کونگ فوی قهرمانی بانوان کشور اظهار داشت: جمعه ۱۸ اردیبهشت ماه مسابقات کونگ فو (سبک آنزان رزم) قهرمانی کشور در بخش بانوان در سالن ورزشی شهید بهشتی ملایر برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهال، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود و ۲۱۰ بانوی ورزشکار از استان های همدان، خوزستان، فارس، کرمانشاه، مازندران، بوشهر، مرکزی، لرستان و تیم ترکیبی ملایر و نهاوند با هم رقابت خواهند کرد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر درباره میزبانی های ملایر گفت: سال گذشته میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سه رشته کاراته، ووشو و فوتسال به نحو مطلوب در ملایر برگزار شد.

رضایی عنوان کرد: همچنین در سال گذشته ۴۳ میزبانی مسابقات استانی در ملایر برگزار شد که تیم های ملایری در ۴۱ مورد از این مسابقات در جایگاه های برتر قرار گرفتند که ۲۳ مورد در مقام اول، ۱۳ مورد در مقام دوم و پنج مورد در جایگاه سوم استان ایستاده اند.

وی درباره برگزاری همایش کوهنوردی در ملایر بیان کرد: همایش بزرگ کوهپیمایی استانی با حضور بیش از ۲۵۰ نفر از کوهنوردان استان در تاریخ ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: همچنین در این همایش کوهنوردان ضمن گذشتن از موانع و تماشای مناظر طبیعی به قله کوه لشگردر هم صعود می کنند.

رضایی با بیان اینکه در روز قبل از همایش کوهنوردی از پیشکسوتان و دست اندرکاران هیئت کوهنوردی استان و شهرستان تجلیل بعمل خواهد آمد، گفت: اداره ورزش و جوانان ملایر تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا در تمامی رشته های ورزشی فعال باشد و مردم این شهرستان در رشته های ورزشی مورد علاقه خود فعالیت کنند.

وی گفت: هم اکنون ۴۱ هیئت ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در ملایر فعالیت می کنند که آمادگی دارند از نوجوانان و جوانان شهر ملایر در این ۴۱ رشته ورزشی ثبت نام به عمل آورند.

رضایی یادآور شد: طبق آمارگیری صورت گرفته بیش از هشت هزار بیمه شده ورزشی در ملایر فعالیت می کنند.

وی با اشاره به حضور مربیان توانمند در هیئت های ورزشی ملایر، بیان کرد: ملایر در زمینه مربی در هیئت های ورزشی مشکلی ندارد و در این هیئت ها ۱۷۱ مربی کارت دار و رسمی مسئولیت آموزش علاقمندان را بر عهده دارند که در بعضی از موارد مربیان عضو تیم های ملی هستند و شهرستان ملایر در زمینه سطح و ظرفیت مربیان در جایگاه خوبی قرار دارد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: ۱۳۷ داور رسمی و کارت دار نیز در این ۴۱ هیئت ورزشی فعالیت دارند.

منبع:مهر

دیدگاه شما

آخرین اخبار