26. بهمن 1393 - 12:21   |   کد مطلب: 4966
رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 18 تا 26 اسفند برگزار می‌شود، گفت: در حال حاضر شاهد حباب در قیمت مرغ هستیم که توزیع 150 تن مرغ منجمد برای تعادل‌بخشی بازار در دستور کار است.
برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 18 تا 26 اسفند

 به گزارش شبنم ها به نقل از  فارس ،حمیدرضا فرسایی‌وحید با بیان اینکه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به مناسبت فرا رسیدن سال جدید از 18 تا 26 اسفندماه برگزار خواهد شد، اظهار کرد:‌ انتخاب غرفه‌ها با برگزاری قرعه‌کشی صورت گرفته تا عدالت برای همه برقرار شود و این ذهنیت به وجود نیاید که روسای اتحادیه‌ها، غرفه‌ها را به نزدیکان خود می‌سپارند.

وی با بیان اینکه این اقدام رضایتمندی همه را کسب کرده، افزود: در هر اتحادیه نماینده اتاق اصناف و حوزه بازرسی اصناف حاضر شده و قرعه‌کشی برای اختصاص غرفه به افراد واگذار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه در سال جاری 100 متر به متراژ غرفه‌ها اضافه شده، تصریح کرد: قمیت هر متر غرفه در سال جاری 33 هزار و 500 تومان است که 10 هزار تومان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه اجناس ارائه شده در نمایشگاه امسال بین سه تا 20 درصد با تخفیف ارائه می‌شوند، ادامه داد: کالاهایی که به صورت مستقیم از کارخانه‌های تولیدی عرضه می‌شود با سه تا پنج درصد تخفیف به فروش می‌رسد و سایر کالاها بین 15 تا 20 درصد تخفیف دارند.

فرسایی‌وحید با بیان اینکه ارائه کالاهای اساسی با کیفیت در اولویت کاری نمایشگاه است، خاطرنشان کرد:‌ هشت اتحادیه پوشاک، خرازی، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، قنادان و شیرینی‌فروشان، مواد غذایی، مرغ و ماهی و قصاب اولویت حضور در نمایشگاه هستند.

توزیع 150 تن مرغ منجمد برای تعادل بخشی به بازار

وی با تأکید بر اینکه توزیع میوه هم در نمایشگاه امسال برقرار است، گفت: در سال جاری توزیع میوه به جهاد کشاورزی واگذار شده که البته بهتر بود به دلیل تجربه بالای سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در دست همین سازمان باقی می‌ماند.

رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه اتاق اصناف سازمان جهاد کشاورزی را در این راه یاری خواهد کرد، اظهار کرد: توزیع میوه شب عید تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت.

وی دلیل افزایش قیمت مرغ را ارسال تولیدات همدان به استان‌های همجوار دانست و افزود: در حال حاضر قیمت مرغ با یک حباب مواجه است که پس از مدتی رفع خواهد شد.

فرسایی‌وحید تصریح کرد: به زودی 150 تن مرغ منجمد با مبلغ هر کیلوگرم زیر 5 هزار تومان توزیع خواهد شد و تب بازار فروکش خواهد کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار