16. بهمن 1393 - 23:47   |   کد مطلب: 4836
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر صندوق مهر امام رضا(ع)، بانک تعاون و معاونت فناوری‌های نوین از ایده‌های جدید حمایت می‌کنند و در صنایع و بخش‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا مشارکت بانوان را تا حدود 30 درصد فزایش دهیم.
سهم بانوان در بخش‌های مختلف اقتصاد تا 30 درصد افزایش یابد

 به گزارش شبنم ها به نقل از فارس ،سهیلا جلودارزاده با اشاره به برنامه‌های حمایتی که برای حمایت از بانوان کارآفرین شکل گرفته است، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های ارائه توانمندی‌های بانوان یکی از روش‌هایی است که می‌تواند بازار فروش محصولات تولیدی بانوان را فراهم کند و می‌تواند به تولید‌کنندگان کمک کند.

وی افزود: از اقدامات دیگر حمایتی ما، حمایت از طریق اعتبارات است که پیگیر این مسئله هستیم و همچنین در حال گسترش و تقویت آموزش‌های رایگان به بانوان کارآفرین و علاقه‌مند هستیم. مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از مشکلات اصلی تولید‌کنندگان ما مشکل نبود، مکان مناسب است و تلاش شده مکان‌های مناسبی برای بانوان کارآفرین فراهم شود تا بتوانند به راحتی به انجام فعالیت‌های اقتصادی بپردازند.

وی اضافه کرد: باید مواد اولیه با قیمتی مناسب در اختیار تولید‌کنندگان قرار بگیرد تا مشکلات آنها کاهش یابد و در بخش تعاونی هم نیاز به حمایت بیشتری است.

جلودارزاده تاکید کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که فارغ‌التحصیلانی که به ویژه در زمینه‌ رشته‌های فنی و حرفه‌ای فعال هستند و مهارت‌هایی که برای تولید مناسب هستند را در قالب تعاونی‌هایی سامان‌دهی کنند و بدون سهم آورده به فعالیت خود بپردازند که در برنامه ششم این موضوع در حال وارد شدن است.

وی ادامه داد: در حال حاضر صندوق مهر امام رضا(ع) و بانک تعاون و در سطح کلان‌تر هم معاونت فناوری‌های نوین از ایده‌های جدید حمایت می‌کنند، در صنایع و بخش‌های مختلف تلاش می‌کنیم تا مشارکت بانوان را تا حدود 30 درصد افزایش دهیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار